Jigsaw

Aileden
Kayıt
13 Mayıs 2007
Mesajlar
8.654
Beğeniler
0
Şehir
Istanbul
Kendim hazırladım yeni başlayan arkadaşlar daha kolay kullansın diye interface i.

Yer için yüksek çözünürlükte hazırladım resim boyutları biraz büyük o yüzden. Başka sorularınız varsa yazarsanız sevinirim. Yardımcı olmak isterim.

-Resim Silinmiş.

Jigsaw,
The Playboy
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
A

Anonymous

Guest
Süper valla ben silinik yazı falan yazamıom onlarda ps den falan heralde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cok guzel Paylaşım Teşekkurler extraokk popcorn
 

Jigsaw

Aileden
Kayıt
13 Mayıs 2007
Mesajlar
8.654
Beğeniler
0
Şehir
Istanbul
Ama[D]ouS ` demiş ki:
Süper valla ben silinik yazı falan yazamıom onlarda ps den falan heralde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cok guzel Paylaşım Teşekkurler extraokk popcorn
Macromedia (Adobe) Fireworks kullanırım her türlü yazı glow işlerinde çok daha pratik. Zaten 30derece rotate yaptım sonra yazının opacity'sini düşürdüm oldu bitti! extrabeer
 
Kayıt
25 Nisan 2007
Mesajlar
759
Beğeniler
0
Şehir
sandalyeye yapışmış durumda...
Jigsaw demiş ki:
Ama[D]ouS ` demiş ki:
Süper valla ben silinik yazı falan yazamıom onlarda ps den falan heralde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cok guzel Paylaşım Teşekkurler extraokk popcorn
Macromedia (Adobe) Fireworks kullanırım her türlü yazı glow işlerinde çok daha pratik. Zaten 30derece rotate yaptım sonra yazının opacity'sini düşürdüm oldu bitti! extrabeer
harbi dehset-ül vahsetde awatar daa bi yahşi olmuş :lol:
 
Yukarı Alt