Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.422
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
Beyler şirket bilgisayarına virüs programı yükledim eset nod 32 sanırsam Wındows'ta bişeyler sildi açılmıyor bilgisayar
Format cd'si ile onarım işlemi yapmam gerek bilgiler gitmesin diye daha önce yapmadım eğer bilen varsa işlemi anlatabilirmi
 
Kayıt
21 Mart 2011
Mesajlar
2.106
Beğeniler
0
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:
 
Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.422
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
Mavi Reyiz demiş ki:
Duygusuzz demiş ki:
Zippy demiş ki:
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:
ubuntu ne ya :roll:
Linux tabanlı ücretsiz bir işletim sistemidir.
onunla alakalı hiç bir bilgim yok
windows gelmeden bir yazı geliyor
sonrada ctrl+alt+delete yap diyor
 
Kayıt
5 Temmuz 2007
Mesajlar
945
Beğeniler
117
Şehir
ls a* && echo “a”
Yardımcı olmaya çalışayım; Öncelikle cdkey girebileceğin bi cd lazım olacak. Cd ile boot edip ön yüklemeyi yaptıktan sonra 3 seçenek sunacakki bunları biliyosundur. Orada R ye basıp onarım konsolu olan Dos açılacak. Sana hangi oturumda oturum açmak istediğini soracak 1 Enter yapacaksın yani 1 administrator konumuna denk geliyo sonrasında senden şifre isteyecek eğer şifren varsa oraya gir. sonrasında chkdsk /r komutu ile bitir işlemi. Yaklaşık 45 dakika sonra onarım konsolu bitecek Exit yazıp çıkacaksın.
 
Kayıt
8 Kasım 2007
Mesajlar
750
Beğeniler
0
Şehir
Suz
Onarım mümkün mü emin değilim denemek lazım fakat arkadaşın dediği gibi ek olarak ubuntu yüklersen başlangıçta sorar zaten ubuntu ile mi açmak istersiniz windows ile mi. Ubuntu'dan geçiş yapıp dosyalarını kurtarıp format atmanı öneririm.
 
Kayıt
21 Mart 2011
Mesajlar
2.106
Beğeniler
0
Duygusuzz demiş ki:
Zippy demiş ki:
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:
ubuntu ne ya :roll:
:D Oyun oynamayan sırf nette takılan için mükemmel bi sistem.Ama doğru düzgün oyun oynayamıyosun o sıkıntı. Bi arkadaşının evinde http://www.ubuntu.com/download/desktop indirip cd'ye yaz.Direk boot olarak açılıyo zaten kurulum yapmadan sistemi açar dosyalar kurtulur.Böyle zamanlar için 1 tane şart.
 
Kayıt
5 Temmuz 2007
Mesajlar
945
Beğeniler
117
Şehir
ls a* && echo “a”
Zippy demiş ki:
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:

Ubuntu İle Microsoft işletim sistemleri üzerinde onarım yapılamaz.

Eğer onarım işlemini kurulum cd'den yapamam dersen HirenBoot ile mini xp ile açıp uç birimi yani komut satırına aç dos yani :D sonra C: Enter sonra aynı komutu burada ver chkdsk /r komut ve r arasında 1 boşluk olacak
 
Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.422
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
Aspirer demiş ki:
Yardımcı olmaya çalışayım; Öncelikle cdkey girebileceğin bi cd lazım olacak. Cd ile boot edip ön yüklemeyi yaptıktan sonra 3 seçenek sunacakki bunları biliyosundur. Orada R ye basıp onarım konsolu olan Dos açılacak. Sana hangi oturumda oturum açmak istediğini soracak 1 Enter yapacaksın yani 1 administrator konumuna denk geliyo sonrasında senden şifre isteyecek eğer şifren varsa oraya gir. sonrasında chkdsk /r komutu ile bitir işlemi. Yaklaşık 45 dakika sonra onarım konsolu bitecek Exit yazıp çıkacaksın.
Çok güzel diyosunda format Cd sindemi sorun var bendemi anlamadım 3 secenek olan yer değil direk C D gösteriyor Xp kurulsun vs vs
 
Kayıt
8 Kasım 2007
Mesajlar
750
Beğeniler
0
Şehir
Suz
Aspirer demiş ki:
Zippy demiş ki:
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:

Ubuntu İle Microsoft işletim sistemleri üzerinde onarım yapılamaz.

Eğer onarım işlemini kurulum cd'den yapamam dersen HirenBoot ile mini xp ile açıp uç birimi yani komut satırına aç dos yani :D sonra C: Enter sonra aynı komutu burada ver chkdsk /r komut ve r arasında 1 boşluk olacak
Herhangi bir onarımdan bahsetmiyoruz, bilgileri kurtarma babında söyledik. eekd1
 
Kayıt
5 Temmuz 2007
Mesajlar
945
Beğeniler
117
Şehir
ls a* && echo “a”
Duygusuzz demiş ki:
Aspirer demiş ki:
Yardımcı olmaya çalışayım; Öncelikle cdkey girebileceğin bi cd lazım olacak. Cd ile boot edip ön yüklemeyi yaptıktan sonra 3 seçenek sunacakki bunları biliyosundur. Orada R ye basıp onarım konsolu olan Dos açılacak. Sana hangi oturumda oturum açmak istediğini soracak 1 Enter yapacaksın yani 1 administrator konumuna denk geliyo sonrasında senden şifre isteyecek eğer şifren varsa oraya gir. sonrasında chkdsk /r komutu ile bitir işlemi. Yaklaşık 45 dakika sonra onarım konsolu bitecek Exit yazıp çıkacaksın.
Çok güzel diyosunda format Cd sindemi sorun var bendemi anlamadım 3 secenek olan yer değil direk C D gösteriyor Xp kurulsun vs vs

Bu nedenle CD'key girebileceğin bi Cd ye ihtiyacın var dedim. Sendeki Cd key istemeden direk kurulum yapıyo Nlite ile key otomatik entegre edilmiş onunla Repair yapamassın.
 
Kayıt
5 Temmuz 2007
Mesajlar
945
Beğeniler
117
Şehir
ls a* && echo “a”
Mavi Reyiz demiş ki:
Aspirer demiş ki:
Zippy demiş ki:
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:

Ubuntu İle Microsoft işletim sistemleri üzerinde onarım yapılamaz.

Eğer onarım işlemini kurulum cd'den yapamam dersen HirenBoot ile mini xp ile açıp uç birimi yani komut satırına aç dos yani :D sonra C: Enter sonra aynı komutu burada ver chkdsk /r komut ve r arasında 1 boşluk olacak
Herhangi bir onarımdan bahsetmiyoruz, bilgileri kurtarma babında söyledik. eekd1
Kurtarmada yapamassın. Ubuntu ile açıp C: içerisindeki klasörlere erişmek istediğinde Erişim engellendi hatası alırsın. Eğer Linux bilgin varsa Uç birim üzerinden Harici diske bilgileri aktarabilirsin.
 
Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.422
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
format cdsini değiştirdim şimdi çıktı o halletmeye çalışcam :D
 
Kayıt
21 Mart 2011
Mesajlar
2.106
Beğeniler
0
Aspirer demiş ki:
Zippy demiş ki:
Onarma yapan oldumu şimdiye kadar ya :D bi ubuntu cd'si falan bul onlarda kurulumsuz açma var dosyaları kurtar sonra formatla :nod:

Ubuntu İle Microsoft işletim sistemleri üzerinde onarım yapılamaz.

Eğer onarım işlemini kurulum cd'den yapamam dersen HirenBoot ile mini xp ile açıp uç birimi yani komut satırına aç dos yani :D sonra C: Enter sonra aynı komutu burada ver chkdsk /r komut ve r arasında 1 boşluk olacak
Ben dosyaları kurtar derken kişisel dosyalardan bahsettim :D
 
Kayıt
1 Ekim 2007
Mesajlar
10.422
Beğeniler
535
Şehir
Mersin
Takımı
Besiktas
bu ubuntu olayını dene diyenler iyi diyosunuzda bundan önce format atan amele C'ye 28 gb gibi yer vemiş çökmeden önce boş alan yoktu sanırsam
 
Kayıt
8 Kasım 2007
Mesajlar
750
Beğeniler
0
Şehir
Suz
Kurtarmada yapamassın. Ubuntu ile açıp C: içerisindeki klasörlere erişmek istediğinde Erişim engellendi hatası alırsın. Eğer Linux bilgin varsa Uç birim üzerinden Harici diske bilgileri aktarabilirsin.
Evet, güzel söylüyorsun hacım lakin var mıdır ki kişisel bilgilerini yerel disk C: de tutacak ?
 
Kayıt
21 Mart 2011
Mesajlar
2.106
Beğeniler
0
Duygusuzz demiş ki:
bu ubuntu olayını dene diyenler iyi diyosunuzda bundan önce format atan amele C'ye 28 gb gibi yer vemiş çökmeden önce boş alan yoktu sanırsam
28 gb nedir ya :mrgreen: benim bazen idm download klasöründeki video klasörü o kadar oluyo [horny21
 
Kayıt
5 Temmuz 2007
Mesajlar
945
Beğeniler
117
Şehir
ls a* && echo “a”
İyi ameleymiş :D Diskin boyutuna bağlı Minumum 70 Gb bırakılır ki sistem rahat olsun. Ubuntu kurmak istersen Windows içerisine kurmanı davsiye etmiyorum. Diskinde onun için harici bir birim oluştur 40-50 GB kurulumu buraya yap. Fakat Tubitak tarafından geliştirilen PARDUS varken ubuntu,mint katya-lisa,xbuntu,kbuntu gibi sistemleri kurmayın. PARDUS'da biraz güvenlik ve donanım açıkları var fakat gittikçe gelişiyor.
 
Yukarı Alt