1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Teleport ve R.scrolldan sonra masaüstüne atılanlar,okuyun


  1. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Eğer teleport olurken ya da return scroll kullandığınızda direk olarak masaüstüne atılıyorsanız ve şöyle bi hata alıyorsanız :

    -Resim Silinmiş.

    Çözüm :Avrupa update ile gelen "Additional quick slot"u teleport olmadan önce boşaltın,(extra skill ya da pot vs koyabildiğimiz,ekranın sağ tarafında görülen 10 tane kutucuktan oluşan...).
    Yoksa return scroll kullandığınızda ya da bi yerden diğer bi yere teleport olurken ekran hatası alır,oyun kapanır ve masaüstüne dönersiniz.


    Not:Çok basite indirgeyerek anlattım." Biz embesilmiyiz " demeyin sakın,anlamayanlarımız olabilir. Rolling Eyes :lolmuch:

    Umarım faydalı olabilmişimdir.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. TheMyth_

    TheMyth_ rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.360
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
  3. KaNaKaN

    KaNaKaN rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    151
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    S®OF€SÖ®
    Şehir:
    Kestel / Bursa
    saolsın adem denemekten zarar gelmez oyun gene kapandı Evil or Very Mad açılsın ilk işim denemek olacak

    ekran kartını guncellemek yeterli olmuyo yaw yinede atıyo aynı hata ile Evil or Very Mad
     
  4. TheMyth_

    TheMyth_ rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.360
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    diğer sürücülerin de driverlerini yükle directx i yükle birde işletim sistemi neydi Question
     
  5. ShiZE

    ShiZE rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sende teleport olma yuruyerek atla gıt zuahaha :lolmuch: :lolmuch:
     
  6. KaNaKaN

    KaNaKaN rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    151
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    S®OF€SÖ®
    Şehir:
    Kestel / Bursa
    zuhahahha çok komik bi bak bakalım beynin yerindemi bana yokmuş gibi geldi Exclamation
     
  7. greatfalcon

    greatfalcon rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    BENCE BU OYUNUDAN OLUYOR
    FAKAT BİRAZDA SİSTEMİNİZ ÇOK DÜŞÜKSA ONDAN OLABİLİR
    AMA GÜNCELLEMEYLE FELAN ALKASI YOK...........................
     
  8. afacan_gokhan

    afacan_gokhan rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    157
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    muhahahahaha supersin hacım :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  9. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Deneyin,olup olmadığını buraya yazın.Ben srücüleri update ettim,fayda göremedim.Additional quick slota bişey koymadan teleport oldum,oyundan atılmadım.

    Deneylim,sonuçları buraya yazalım lütfen.
     
  10. Xanthos

    Xanthos rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.295
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Sen öldüğün zaman atla mı geri geliyosun?

    Öldüğün zaman da teleport edilirsin, hadi ölünce ata bin de şehre git.Zeki kardeşim.
     
  11. tatlish

    tatlish rank8

    Kayıt:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  12. KaNaKaN

    KaNaKaN rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    151
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    S®OF€SÖ®
    Şehir:
    Kestel / Bursa
    adem büyük adamsın sayende ??????????? kurtulduk be bende başarılı oldu valla saol dostum TY hemde very muchlısından extraokk
     
  13. Tweety

    Tweety olduser

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.717
    Beğenilen Mesajlar:
    22
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Chief Operating Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    Tbot barı kapattım birde dediğini yaptım tas gibi kastı :mrgreen:
     
  14. WOrteX

    WOrteX rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşım kesinlikle haklısın o sorunu yeni eklenen slotlara bişeyler koyunca veriyo..
     
  15. KaNaKaN

    KaNaKaN rank8

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    151
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    S®OF€SÖ®
    Şehir:
    Kestel / Bursa
    Valla taktir yonetimin ama bence baya onemli bi cozum sabit olmayı hakediyo
     
  16. Ghost Spy

    Ghost Spy rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.676
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    +1