Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
335.470
Beğeniler
1.610
Şehir
Taksim/IST.
Server
Flora
Takımı
Galatasaray
bu nedir yahu ne kadar çabuk hızlı geçiş oldu da serverlara giremiyoruz 4 saattir deniyorum charı oyuna sokamadım gitti, clientless yok loader-rumata yok ee nasıl bu kadar full çekiyor bu serverlar bence kapıları daralttılar herhalde :think:
 
Kayıt
11 Ekim 2008
Mesajlar
4.772
Beğeniler
0
Şehir
Kocaeli
herculese 30 dk de girdim yöntemi buldum bro ilk önce gidiyoruz banyoya niyet ediyoruz başlıyor el ağız tüm vücüt ^^
 
Kayıt
23 Ocak 2008
Mesajlar
8.248
Beğeniler
0
MetoveR demiş ki:
herculese 30 dk de girdim yöntemi buldum bro ilk önce gidiyoruz banyoya niyet ediyoruz başlıyor el ağız tüm vücüt ^^
:mrgreen:

Hayırdır extra premiumsuz gezmezdi? :curtain:
 
Kayıt
20 Mayıs 2009
Mesajlar
5.223
Beğeniler
9
Şehir
ANALA
Hacım , loader yok vs vs diyoruz ya , biz öyle zannediyoruz :wink1:
Shiva açıklama yapmış ,
Gold Botlar farklı program kullanıyorlarmış ve hack shield i kırmışlar.
Ama bu normal kullanıcıları banlatan bir uygulama olduğu içinde açıklamıyorlarmış...
 
Kayıt
18 Nisan 2010
Mesajlar
1
Beğeniler
0
baslıcam ya qıcıttılar sro yu a.q deniorm deniorm qrmior^^ ille para gerekio :)
 
Kayıt
24 Temmuz 2009
Mesajlar
602
Beğeniler
1
Şehir
Alexandria (Stable)
hertürlü bizans oyunu dönüyor şu oyunda :)) hackerlar arasında kıyasıya bir çekişme illegal program üzerine program patlatıyorlar. joymax ta böylece haklı sebep buluyor kendine aklı sıra :)) ve sokmuyor kimseyi premiumsuz açtığı 1 lv charlar ile oyunun önceki hallerini özledim para hırsız yoktu o zamanlar olduğu gibi oynuyorduk.
 
Kayıt
25 Haziran 2009
Mesajlar
120
Beğeniler
9
ya bende sabah 8:24 den beri deniyorum persia ya şuab akşam 20:27 bunedir böyle ya 12 saat oldu yeter gir be girr bug ada takılmadı bu nedne peki girmiyo yeter olan yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!
 
Kayıt
25 Haziran 2009
Mesajlar
120
Beğeniler
9
Arkadaşlar bu gün 2. gün saaat bu sefer gece 5:02 de denemeye başladı çarı server persia şuan saat sabah 10:22 ve hala deniyo girmedi burdan yetkililere sesleniyorum(GM ve GM ler) alllah belanızı versin çarı yeni aldım olan bi insaf be par abiriksin piremium alcaz sabredin biraz hemde 1000 silk çekcem olan herkese iyi günler.Gelişmelerden haberdar ederim sizi.
 
Kayıt
25 Haziran 2009
Mesajlar
120
Beğeniler
9
ya hala girmedi 28 numaralı serverden deniyomuş çıktım girdim 30 numaralı serverden deniyo ama gene hala girmedi gir artık olan girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Kayıt
30 Ocak 2010
Mesajlar
52
Beğeniler
0
sayong demiş ki:
Arkadaşlar bu gün 2. gün saaat bu sefer gece 5:02 de denemeye başladı çarı server persia şuan saat sabah 10:22 ve hala deniyo girmedi burdan yetkililere sesleniyorum(GM ve GM ler) alllah belanızı versin çarı yeni aldım olan bi insaf be par abiriksin piremium alcaz sabredin biraz hemde 1000 silk çekcem olan herkese iyi günler.Gelişmelerden haberdar ederim sizi.
lolz Gm'in burada işi ne :mrgreen: :mrgreen:

Eskiden Normal bi oyundu herkes istediği gibi oynuyor pek fazla paraya dayalı şeyler yoktu. Fakat kullanıcı sayısı biraz artıp oyun sahipleri işi uyandıkları için Daha fazla silk satmak için böyle bi yönteme ortak olmuşlardır. Bunun başka bi açıklaması olacağını zannetmiyorum. Başkasının botları deniyor ama Silkroad Yapımcılarının oluşturduğu bottur. Bu böyle gider. Kullancısı sayısı düşer 2 hafta boş takılırlar sonra yine aynı 8)
 
Kayıt
25 Haziran 2009
Mesajlar
120
Beğeniler
9
haLa deniyo girmedi girsede bare bi 6 dk oynasam :) bi görsem ena zından çarı ya
 
Yukarı Alt