Yardımcı olursanız sevinirim...


Arkadaşlar bugun SBot aldım login oldum fakat start client diyince böyle bi hata veriyor.
Yardımcı olursanız sevinirim...
Unutma her yeni versionda once scripti tekrar isaretle sonra clienti tekrar goster ve save setting yaptıktan sora oyle calıstır ;)
Log in to write a reply.
Log In