"Runtime Error" Hatasının Çözümü (C++ Hatası)

  1. Reklam


    1. r1

  1. JanJanLe

    JanJanLe rank8

    Kayıt:
    13 Haziran 2010
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]
    Uploaded with ImageShack.us


    ARKADASLAR 1.693 PACH'I KURDUKTAN SONRA LAUNCHERDEN GIRIYORUM STARTA BASIYORM AMA YUKLENMIYOR DIREK KAPATIYOR NEDEN OLABILIR YARDIMMMMMM ??
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. _storM_

    _storM_ rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    97
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ya bu lanet sorun bendede cıktı arkadaşlar.Laptopa format attım cd ler olmadığı ıcın driver genıus ıle driverleri koplayalıp formattan sonra driver genıus ile kuruyorum. Ama pc tarattım virüsleri temizledim hala düzelmedi. LÜTFEN yardııımm napmam lazımm.. Formattan sonra Driverleri nasıl yuklerim ve bu lanet hata geçer yardım lütfennnn acill...
     
  3. _storM_

    _storM_ rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    97
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    KESİN ÇÖZÜM!!!....
    O kadar forum okudum dediklerini indirdim gene olmadı hepsi palavra nerdeyse. Sadece su kadarı doğru neden olan virüs win32.... bi virüs.Neyse anlatıma geçeyim.

    -İlk olarak Kaspersky 2011 deneme sürümünü indirin ve kurun.Daha sonra pc yi Tam tarama ile taratın bulduğu tum virüsleri temizletin.Bu virüs ne tur ise cok hızlı yayılıyor ve yayıldı yerde durmuyo direk baska yerlere geçiyo. Temizlemeyi bitirin ve virüs bulamayıncaya kadar taratın.
    -Daha sonra C ve D format atın.( D ye neden atıyoruz diye bilirsiniz dediğim gibi cok hızlı yayılıyor ve rar,exe gibi seylerin içine gizleniyo, burdada kalabileceği için d ye atınız.)
    -Benim driver olmadığı için Driver genius ile yukleme yapıyordum.Driver genıus ile yukledım orayada bulaşmıs ve Tekrar ustteki işlemleri gerçekleştirmek zorunda kaldım.Bu yüzden temiz bir pc den driverları temin edin ve yükleyin.
    -Tekrar Kaspersky kurun ve taratın.
    -Sonra Microsoft visiual c++2010 u indirin ve kurun.
    -Son olarak Silkroadı kurun ve keyfinize bakın iyi oyunlar.. :thumbsup: :beer:

    Biraz uzun oldu ama yapın olacaktır.
     
  4. warzko

    warzko rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    .......
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 16 Ekim 2018
  5. drkhn007

    drkhn007 rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler..
     
  6. _storM_

    _storM_ rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    97
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sen dediklerimi yaptınmı?
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 16 Ekim 2018
  7. Burcueker41

    Burcueker41 rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Verdiğin link inş. işimize yarar bakın error böle gelior karşıma silkroada tıklıorum;

    Pencerenin mavi kısmına çarpının solunda - Microsoft Visual C++ Runtime Library
    Pencerede yani yazının altında - Runtime Error!
    onun altında - Program: C:\Program files\Silkroad\Silkroad exe.
    onun atında ise-R6002
    -Floating point support not loaded.
    Yani;
    Microsoft Visual C++ Runtime Library
    Runtime Error!
    Program: C:\Program files\Silkroad\Silkroad exe.
    -R6002
    -Floating point support not loaded.
    :dance: :lol: hihi karışık olmadı inşallah :)
     
  8. schoot_

    schoot_ rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Siemens Bandırma Mağaza Müdürü
    Eyvallahh.
     
  9. EricNorthmaN

    EricNorthmaN  

    Kayıt:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.181
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Louisiana / USA
    bende arkadaşın yazdığı hatayı alıyorum napıcam oyunu kurup açtığımda sorun yok ama kapatıp bilgisayarı tekrar açtığımda böle oluo yahuu :((
     
  10. _storM_

    _storM_ rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    97
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    KESİN ÇÖZÜM!!!....
    O kadar forum okudum dediklerini indirdim gene olmadı hepsi palavra nerdeyse. Sadece su kadarı doğru neden olan virüs win32.... bi virüs.Neyse anlatıma geçeyim.

    -İlk olarak Kaspersky 2011 deneme sürümünü indirin ve kurun.Daha sonra pc yi Tam tarama ile taratın bulduğu tum virüsleri temizletin.Bu virüs ne tur ise cok hızlı yayılıyor ve yayıldı yerde durmuyo direk baska yerlere geçiyo. Temizlemeyi bitirin ve virüs bulamayıncaya kadar taratın.
    -Daha sonra C ve D format atın.( D ye neden atıyoruz diye bilirsiniz dediğim gibi cok hızlı yayılıyor ve rar,exe gibi seylerin içine gizleniyo, burdada kalabileceği için d ye atınız.)
    -Benim driver olmadığı için Driver genius ile yukleme yapıyordum.Driver genıus ile yukledım orayada bulaşmıs ve Tekrar ustteki işlemleri gerçekleştirmek zorunda kaldım.Bu yüzden temiz bir pc den driverları temin edin ve yükleyin.
    -Tekrar Kaspersky kurun ve taratın.
    -Sonra Microsoft visiual c++2010 u indirin ve kurun.
    -Son olarak Silkroadı kurun ve keyfinize bakın iyi oyunlar..

    Biraz uzun oldu ama yapın olacaktır.

    Bunları yap düzelir.
     
  11. ugurkanugur

    ugurkanugur rank8

    Kayıt:
    29 Mart 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vallla ben yavaş yavaş yapıyorum ama işşallah olur.
     
  12. CosmicGame

    CosmicGame rank8

    Kayıt:
    17 Haziran 2019
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1