1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

Promoted To Level [70] >Hit0rDie<


  1. IQRA

    IQRA rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet Arkadaşlar Amacıma qecte olsa ulaştım şuanda Bütün server çapında 3. üm Yani Sos alıyorum ... Türk oyuncuların Gururu olmak bana şeref verdi .. Ama Spiral qibi Arkaşlarin Acaip Zoruna Gidiyo Benim Yüksek Level oLmam.. Herkese Kolay Gelsin .... ALLAH TÜRK'Ü KORUSUN VE YÜCELTSİN.... Bütün Türk KardeşLerime HayırLı OyunLar..
    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    - Resim Silinmiş.

    SaygıLarımLa .... >>Hit0rDie<<

    GÜnceL ...
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. shneZee

    shneZee rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    Tebrikler gercekten .
     
  3. shneZee

    shneZee rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.584
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    Tebrikler gercekten .
     
  4. Meddah

    Meddah rank8

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    642
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Tebrikler de Spiral´in falan gücüne gittiği yok.
     
  5. WildKing

    WildKing rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    Birşey sorabilirmiyim TheOthers kimin Wolkenın clanıydı bende yardımcıydım şimdi fembriaya gecicemm(isrodan) benı klana alırmısınIZ?
     
  6. IQRA

    IQRA rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bırak Bu işleri Meddah Hep öle Oluyo Zatn o zmn Beni Niye Forumdan BanLadi Benim Hiç bi suçum yoktu Ayrica oyunLa forumun Ne aLakası war Oyunda Spiralle aramizda sorunLar oLdu bunu Foruma Yansitmaması qerekiyodu kendi çıkarLarı içn Beni forumdan BanLadı...
     
  7. TheDeeP

    TheDeeP rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.072
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    Hayırlı olsun hacım inş 90 lvl olduğunuda görürüz
     
  8. IQRA

    IQRA rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eyw. kardeşim =)
     
  9. Stephanos

    Stephanos rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.409
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Belki senin suçun yoktu ama ortağının vardı ?

    LOL

    Bana ana bacı küfür eden sen değil miydin?

    Hadi bir gidin buralardan
     
  10. Prisoners

    Prisoners olduser

    Kayıt:
    21 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.517
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ARIN GIDA ALKOLLÜ İÇECEKLER - MEŞRUBAT PAZARLAMA
    Şehir:
    Bakırköy // İstanbul
    tebrikler. ( Bi oyun için değmez..) :wink1:
     
  11. DeLy_Manyax

    DeLy_Manyax rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    79
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Alırız Kardeşim sen gell bana yani Snowman e yada WolKe ye pm atabilirsin..
    Tebrikler Kardeşim :beer:
     
  12. IQRA

    IQRA rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bencede ama...
     
  13. IQRA

    IQRA rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    120
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    TheOthers Guildine Gelmek isteyen ArkadaşLar
    Hit0rDie
    Snowman
    WolKe Bu KişiLere Pm Atabilir Ama Hmn hmn Online we +40 olcak :))