joysro

game12
Durum
Daha fazla cevap için açık değil.
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
jado
Evet Arkadaşlar Ölümden Döndüm , Salonda Odama Doğru Gelirken Gözüm Karardı ve Kafamı Çamaşır Makinesinin Kenarına Çarptım , Hastaneye Kaldırıldım..Neyse çok kötü bişey yokmuş , dikkat et dedi doktur. Sadece bi baş dönmesiymiş(sanmıyorum) , Çok Şükür Sizlerleyim :kalp:

Arkadaşlar , birşey olurda hakkınız üstümde kalmasın Hakkınızı içten helal edin..
 
Kayıt
12 Mayıs 2007
Mesajlar
8.082
Beğeniler
0
Friendly` demiş ki:
Evet Arkadaşlar Ölümden Döndüm , Salonda Odama Doğru Gelirken Gözüm Karardı ve Kafamı Çamaşır Makinesinin Kenarına Çarptım , Hastaneye Kaldırıldım..Neyse çok kötü bişey yokmuş , dikkat et dedi doktur. Sadece bi baş dönmesiymiş(sanmıyorum) , Çok Şükür Sizlerleyim :kalp:

Arkadaşlar , birşey olurda hakkınız üstümde kalmasın Hakkınızı içten helal edin..
Hocam geçmiş olsun ne ara oldu bu olay?
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
Teşekkür ederim arkadaşlar ,

@ Yaklaşık 1.30 - 2 Saat Önce Hastaneden Çıktım.
 
Kayıt
8 Mayıs 2008
Mesajlar
6.891
Beğeniler
1
Şehir
Tüm niyetlerin, bedenleri varmışçasına görülebildi
Friendly` demiş ki:
Evet Arkadaşlar Ölümden Döndüm , Salonda Odama Doğru Gelirken Gözüm Karardı ve Kafamı Çamaşır Makinesinin Kenarına Çarptım , Hastaneye Kaldırıldım..Neyse çok kötü bişey yokmuş , dikkat et dedi doktur. Sadece bi baş dönmesiymiş(sanmıyorum) , Çok Şükür Sizlerleyim :kalp:

Arkadaşlar , birşey olurda hakkınız üstümde kalmasın Hakkınızı içten helal edin..
Geçmiş olsun, Allah korumuş :curtain: hem o kadar korkma vardır bir bildiği doktur amcanın :P
 
Kayıt
12 Mayıs 2007
Mesajlar
8.082
Beğeniler
0
8 Aralık 2008 Tarihinde Saat 22,08'den itibaren mesajların var. Neyse garip... Onca konu açtıktan , yorum yaptıktan sonra bu olayı bizimle paylaşmışsın. Allah korusun ne diyeyim
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
Polgara demiş ki:
Friendly` demiş ki:
Teşekkür ederim arkadaşlar ,

@ Yaklaşık 1.30 - 2 Saat Önce Hastaneden Çıktım.
Hacım 1.5 saat önce sen sitedeydin ?

kardeşim girmiş olabilir 15 yaşında oda takılıyor arada.. :beer: Adı Ümit , neler yazdı acaba.. bi tersliği oldu mu ki?
 
Kayıt
12 Mayıs 2007
Mesajlar
8.082
Beğeniler
0
+ Siteye olan bağlılığına saygı duyuyorum... [İçtenlikle]
Olay anından sonra eve gelip hemen extraloob'u açıp 1.5 saat boyunca paylaşımlara yorum yazdıktan sonra aklına böyle birşey yaşadığının gelmesi ve bunu bizimle paylaşım "hakkınızı helal edin" demen bizi onurlandırdı.
 
Kayıt
12 Mayıs 2007
Mesajlar
8.082
Beğeniler
0
Friendly` demiş ki:
Polgara demiş ki:
Friendly` demiş ki:
Teşekkür ederim arkadaşlar ,

@ Yaklaşık 1.30 - 2 Saat Önce Hastaneden Çıktım.
Hacım 1.5 saat önce sen sitedeydin ?

kardeşim girmiş olabilir 15 yaşında oda takılıyor arada.. :beer: Adı Ümit , neler yazdı acaba.. bi tersliği oldu mu ki?
Yok bir terslik :wink1:
Bu sitede ya birilerinin abisi ya da birilerinin kardeşi arada giriyor böyle alışkınız :curtain:
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
Siteyi çok sevdim , Windows'u açıyorum , msn şifremi yazıp girdikden sonra mozilladan direk extraloob'a giriyorum , çok sevdim siteyi , ah bide deneme moderatör olsam :P
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
ironEyE demiş ki:
geçmiş olsun arkadaşım büyük bi ihtimalle tansiyonun düşmüştür kolestirolun varsa hemen ayağa kalkınca bndede hep oluyo (babam doktorda)
Yok ya , Sünizit denen bi hastalık var. Ondan olabilir dediler ; annem dedi..
 
Kayıt
18 Haziran 2008
Mesajlar
2.633
Beğeniler
1
Şehir
30-Day Trial
Sünizit Böle Şeylere Sebep Olmaz Arkadasın Dedigi Gibi Tansiyonun Düşmüştür Birden Ayagı Kalkıncada Gözüne KAra Bir Perde İnmiştir. Banada Bugun Olur Gibi Oldu Oturuyodum Hemen Ayagı Fırlayınca Basım Döndü :)
 
Kayıt
12 Mayıs 2007
Mesajlar
8.082
Beğeniler
0
Friendly` demiş ki:
ironEyE demiş ki:
geçmiş olsun arkadaşım büyük bi ihtimalle tansiyonun düşmüştür kolestirolun varsa hemen ayağa kalkınca bndede hep oluyo (babam doktorda)
Yok ya , Sünizit denen bi hastalık var. Ondan olabilir dediler ; annem dedi..
Sinüzit bende de var... Acaba olabilir mi , yanlış mı biliyorum diye araştırdım... Sonuçları görelim ;
Vikipedi demiş ki:

Sinüs adı verilen yüz kemiklerinin içindeki boşlukların iltihapla dolması sonucu oluşan hastalığa sinüzit denir.

Belirtileri
* Baş ağrısı
* Göz ağrısı
* Halsizlik
* Yüksek ateş
* Burun akıntısı
* Burun tıkanıklığı
* Geniz akıntısı
* Balgam
* Göz akıntısı
 
Kayıt
24 Kasım 2008
Mesajlar
304
Beğeniler
0
* Baş ağrısı
* Göz ağrısı
* Halsizlik
* Yüksek ateş
* Burun akıntısı
* Burun tıkanıklığı
* Geniz akıntısı
* Balgam
* Göz akıntısı



Bunların hepsi , yemin ederim hepsi mevcut.
 
Durum
Daha fazla cevap için açık değil.
Yukarı Alt