joysro

Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
334.944
Beğeniler
1.270
Şehir
Taksim/IST.
Takımı
Galatasaray
Beyler sevdiğiniz sizi istemezse bu dünyada yaşamanın bir anlamı varmı ondan başkasını sevemeyecek iseniz ve başka bir kızı onun gibi sahiplenemeyecek iseniz?
Yerin altı daha hayırlı olmaz mı? Yokluğunda her dakika her saat yanıyor canım bari bir kere yansım güzel yansın oda rahatına baksın nasıl olur?
Emin ol böyle melankolik modlara girmek istediğin için giriyorsun, bir çok insan kendini bu moda sokmak için çok uğraşıyor , kafasında üzgün olduğunu kuruyor , bitmiş olduğunu kuruyor sonra da böyle hissediyor.
Böyle ağlarsın üzülürsün , yarın başkası gelir , lan iyi ki bu kız olmamış süründürürdü beni der şükredersin. Zaten 1-2 yıl sonra bu yazdığını okuyup kendinden utanırsın girdiğim triplere bak diye , hiç merak etme.
 
Kayıt
26 Temmuz 2012
Mesajlar
4.697
Beğeniler
1.182
Şehir
Konak,İzmir
Server
Seçiniz...
Takımı
Besiktas
Daha neler görecekler hiç farkın da değiller whiteangel
-
İtiraf ediyorum içimde ki çocuğu ben öldürdüm.summer6:
 
Kayıt
2 Ekim 2015
Mesajlar
737
Beğeniler
232
Şehir
Kahramanmaraş
@Chorus @lemonade

Hacı başkasına yerim yok dolu kalbim siz görmediği kız yüzüne hangi adamın saçının ağırdığını duydunuz abi??
Bak ben 6 yıllık yoklukta 6 yıllık antideprasan tedavisine mahkum kaldım keyfiye yaptığım girdiğim bir durum değil bu sebebi şu ilk sevdiğim kız bu kalbimi ilk feth eden ettiğ yere krallığını kuran birisi. Aşkı ben ondan tattım kendimi onun yanında değerli gördüm.. Hani aynı duyguları ve sevgiyi bundan başkasına gösteremem imkanı yok.
O seviye ye geldim ki o nasip olmayacaksa al ALLAH canımı diyorum kara bir sevgiye tutulmuşum daha ötesi var mı abi?

@Brahim hacım akrabamı kucağımda kayıp ettim vefat etti kucağımda bu kızın koyduğu kadar gram acı vermedi. Gördüğümü gördüm belki dediğin gibi neler var görecek ama küçük yaşta tattım aşırı bir acı piştim olgunlaştım.

Burada niyetim ergenler gibi aşk acısı çekmek değil yada ben çekiyorum bakın halime acıyın da değil olayım farklı ben geçmişe dair 4 senemi hatırlamıyorum sebep ne depresyona girmem ve tedavi görmesem şizofreni olarak yaşayacaktım bir ömür boyu şuan bile 6 sene ilaca devam ettiğim için etkileri hala var hafıza sıfır mesela dün ne yediğimi bilmem ama bu kızın 6 seneki önceki sesi kulağımda çınlıyor bu işte mi bir terslik var ben anlamadım abi..
 
Son düzenleme:
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
334.944
Beğeniler
1.270
Şehir
Taksim/IST.
Takımı
Galatasaray
@Chorus @lemonade

Hacı başkasına yerim yok dolu kalbim siz görmediği kız yüzüne hangi adamın saçının ağırdığını duydunuz abi??
Bak ben 6 yıllık yoklukta 6 yıllık antideprasan tedavisine mahkum kaldım keyfiye yaptığım girdiğim bir durum değil bu sebebi şu ilk sevdiğim kız bu kalbimi ilk feth eden ettiğ yere krallığını kuran birisi. Aşkı ben ondan tattım kendimi onun yanında değerli gördüm.. Hani aynı duyguları ve sevgiyi bundan başkasına gösteremem imkanı yok.
O seviye ye geldim ki o nasip olmayacaksa al ALLAH canımı diyorum kara bir sevgiye tutulmuşum daha ötesi var mı abi?
Bir insanı kafanda bu kadar büyütme. Sana hayat tavsiyesi , kızlara bu tarz üstünlük verirsen hayatın boyunca mutsuz olursun. Hep ezerler seni , göt cebine koyarlar , sende ağlar durursun böyle.
Dalgana bak takıl erkek arkadaşlarınla , bu kadar yücelttiğin kızı elde etsen oyuncak gibi oynar seninle , yine mutlu olamazsın.
 
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesajlar
334.944
Beğeniler
1.270
Şehir
Taksim/IST.
Takımı
Galatasaray
Hele bir elde edeyim oynasın abi gönül onun zaten ama oyuncağa çevirmesine müsaade etmem merak etme summer3:
O iş hiçte öyle olmaz işte , moralin daha çok bozulacak şimdi ama bir kızın bir tarafını bu kadar kaldırırsan , boynuzların çıkar.
Bu kadar büyütmüşsün kızı kafanda , sana ters gelen bir şey yaptığında ne yapacaksın terk mi edeceksin ?
Emin ol , dünyanın en masum insanına bile bu kadar abartı duygular beslersen onu bile şeytana çevirirsin. İnsanın doğasında olan bir şey bu , kız - erkek farketmez. Gereğinden fazla değer gördük mü , g*tümüz kalkıyor ve dışarıya açılmaya başlıyoruz.
Seviyorum ölücem onun için diyorsun , yarın bir gün ahmet mehmetle yemek yemeye gittiğinde uğruna öleceğin insanı terk mi edeceksin ? Yok, kuzu kuzu evde bekleyeceksin.

Örnek olarak , sevgilisi olmayan erkekler de şöyle bir kafa var , bu kız ahmetle çıkıyor , ahmet ona kötü davranıyor , onu yeterince sevmiyor , bu kız benimle çıksa onu hediyelere sevgiye boğarım bilmem ne. İşte bu yüzden yalnızsın ve yalnız kalacaksın. Ahmet olayı çözmüş , b*kunu çıkarmıyor işin.

İlişki de balans çok önemli , bu balansı kaçırırsan karşı taraf seni öper , açık net söylüyorum sana , bir gün bu lafımı hatırlarsın , demişti dersin.

Mesela bana da bir abim demişti , bir insanı ne kadar s*kersen o kadar iyi hatırlar seni diye. O zaman anlamamıştım , sonra hayat tecrübe kazandırarak anlattı :) Sende geçersin bu yollardan illaki anlarsın demek istediğimi.
 
Kayıt
22 Ağustos 2010
Mesajlar
1.642
Beğeniler
431
Takımı
Seçiniz...
Adaş, aynı durumdayız ama benim durum senden 1-2 tık geride. Ben konuşuyorum, muhabbet edebiliyorum, onu sevdiğimi biliyor falan fistan.
Ama ben sana güzel bir özlü söz söyliyeyim yine de;

Birinin duygularına haddinden fazla değer verirsen onu anlaman imkansızlaşır.

Kimseyi, size soğuk davrandığında gözleriniz dolacak kadar önemsemeyin.

Ey can, hiç kimseye hak ettiğinden fazla değer verme. Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin. (Hz. Mevlana)

EDERİNDEN FAZLA DEĞER, SOYTARIYI KRAL EDER. (BU DA SEMT SÖZÜ) sin:
 
Kayıt
2 Ekim 2015
Mesajlar
737
Beğeniler
232
Şehir
Kahramanmaraş
@Chorus bana ters yaptığı bir şeyde terk edemiyorum sorun orada sen telefonda sana kaç kere siktir git diyen birine rağmen hala durabilir misin yanında?
Dediğini anlıyorum reyiz anlıyorum da kalp çaresiz, bak az önce konuştuk telefonda kız kardeşi var yanında kız kardeşi benden taraf çıkıyor biraz misal ben kıza seni seviyorum diyorum oda ben sevmiyorum diyo misal ama oysaki gülüyormuş hoşuna gidiyormuş söylemiyor ama kız kardeşi ifşalıyor bana :D

Sinirlediği zaman whatsapp'tan engel atıyor misal dedim engeli kaldır diye kardeşine sen ne diye kayıtlıydın dedi haa canımın içi diye kayıt etmişti ablam kaldırırım diyor önce canımın içi yaptı sonra adın yaptı diyor tabi sevdiğim bir yandan yook yapmadım diyip olayı örtmeye çalışıyor, bu da seviyor seviyor da mesafeler var ya o biraz engel oluyor olabilir.

ALLAH nasip eylesin inşaALLAH ne diyeyim abi kızın bana ''siktir git'' diyişinin sesini bile seviyorum.. Gurur ve onurum var ama ona geldimi yelkenler iniyor sulara yapıcak bir şey yok summer2:
 
Kayıt
22 Ağustos 2010
Mesajlar
1.642
Beğeniler
431
Takımı
Seçiniz...
La olum adresini ver gidip kaçıralım, onca insanız burda.
En kötü @Bean reizi çağırır gemiye koyarız sizi istediğiniz yere gidersiniz biggrint1
 
Kayıt
22 Ağustos 2010
Mesajlar
1.642
Beğeniler
431
Takımı
Seçiniz...
@BurakYogun al bak adamın ham maddesi geldi, 0.6 piston turbo beslemeli Doğan S'im var götüme gelemez hiç biri gemiye kadar yardırırım :bitch:
 
Kayıt
26 Temmuz 2012
Mesajlar
4.697
Beğeniler
1.182
Şehir
Konak,İzmir
Server
Seçiniz...
Takımı
Besiktas
Hele bir elde edeyim oynasın abi gönül onun zaten ama oyuncağa çevirmesine müsaade etmem merak etme summer3:
Ben 2 sene birisini sevdim 19 tane şiir yazdım ve odun kişiliğime rağmen.
Melankoli şarkılar dinlemezdim azer bülbülünden Engin nurşanisine kadar dinledim ve niceleri, ama her zaman elde etsem bile mutlu olacağımı düşünmedim.
Acı veren şey bana mutluluğu vermiyeceğini biliyordum zehirli bir gül gibi düşünüyordum onu kokusu güzel ama öldürüyor.
Hiç mi hiç yok desem hala nadir de olsa sokaklarından geçerken evinin kapısında görürüm belki diye bakıyorum... evli olmasaydım bana gelseydi yine de kabul etmezdim onu.
Ona çok şey borçluyum gerçekten bana bir çok şeyi öğretti acıyı, özlemi, düzgün yazmasını müzik dinlerken anlamayı ve daha niceleri ama bununla kalması çok güzel.
Onu içimden çıkarmak belki de en doğru yaptığım şeylerden bir tanesiydi.

 
Kayıt
3 Ocak 2009
Mesajlar
12.003
Beğeniler
269
Şehir
Белгород
O iş hiçte öyle olmaz işte , moralin daha çok bozulacak şimdi ama bir kızın bir tarafını bu kadar kaldırırsan , boynuzların çıkar.
Bu kadar büyütmüşsün kızı kafanda , sana ters gelen bir şey yaptığında ne yapacaksın terk mi edeceksin ?
Emin ol , dünyanın en masum insanına bile bu kadar abartı duygular beslersen onu bile şeytana çevirirsin. İnsanın doğasında olan bir şey bu , kız - erkek farketmez. Gereğinden fazla değer gördük mü , g*tümüz kalkıyor ve dışarıya açılmaya başlıyoruz.
Seviyorum ölücem onun için diyorsun , yarın bir gün ahmet mehmetle yemek yemeye gittiğinde uğruna öleceğin insanı terk mi edeceksin ? Yok, kuzu kuzu evde bekleyeceksin.

Örnek olarak , sevgilisi olmayan erkekler de şöyle bir kafa var , bu kız ahmetle çıkıyor , ahmet ona kötü davranıyor , onu yeterince sevmiyor , bu kız benimle çıksa onu hediyelere sevgiye boğarım bilmem ne. İşte bu yüzden yalnızsın ve yalnız kalacaksın. Ahmet olayı çözmüş , b*kunu çıkarmıyor işin.

İlişki de balans çok önemli , bu balansı kaçırırsan karşı taraf seni öper , açık net söylüyorum sana , bir gün bu lafımı hatırlarsın , demişti dersin.

Mesela bana da bir abim demişti , bir insanı ne kadar s*kersen o kadar iyi hatırlar seni diye. O zaman anlamamıştım , sonra hayat tecrübe kazandırarak anlattı :) Sende geçersin bu yollardan illaki anlarsın demek istediğimi.
Saz ve sivrisinek olayı bro
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
20.860
Beğeniler
233
Şehir
İstanbul
Takımı
Besiktas
@BurakYogun

Sana şöyle söyleyeyim, kusura bakma ama iyi ki o kız seninle birlikte değil. Allah'a onca dua ediyorsun ya, Allah kabul etmiş ki o kız seninle değil. Bak şuraya yazıyorum, o kız seni kabul etsin siz sevgili olun evlenin ya da ne yaparsanız işte, sen hayatının en kötü dönemine girersin. Hayatın boyunca mutlu olamazsın. Az önce bahsettiğin gurur onurun kırıntısı kalmaz, sağda solda adın çıkar. Yengeyi tanımam, ama kadınları tanırım. Neredeyse hepsinin kafası, kalbi aynı yönde çalışır. Uğur on numara anlatmış aslında tüm çıplaklığıyla da dobra dobra konuşmuş ama yazmadan edemedim ben de. Laf söz dinlemeyeceksin ama, sen vazgeç güzel kardeşim. Çünkü bu kız hayatına girerse, hayatına girer. Haydi eyvallah.
 
Kayıt
26 Temmuz 2012
Mesajlar
4.697
Beğeniler
1.182
Şehir
Konak,İzmir
Server
Seçiniz...
Takımı
Besiktas
itiraf ediyorum bu aralar, Mardinli gibi takılıyorum :naber:
 
Yukarı