muratko193

Öğretiyorum
Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
687
Beğeniler
0
Şehir
Secret ;)
Guildimiz 5 LvL Olmuştur 19 yas ustu 42+ Gelmek İsteyen Arkadaslar (Masterimiz:Poyraz_////tr_xsanadu_2,Braunx,Byval,Janisary_Tr) ye Pm Atabilirler..

Unıon'umuza 3 Lvl ve Ustu Guildleri Bekleriz..
 
A

Anonymous

Guest
Gerçekten dışarıdan begendiğim bir guild! Hiç bir olayda ism
iniz geçmez! Küfürleşmeler de , tartışmalar da adınız geçmez! Örnek saydıgım guildlerden birisiniz! Devamını dilerim!
 
Kayıt
17 Mart 2007
Mesajlar
300
Beğeniler
0
Şehir
Herculesde olimpos
-Resim Silinmiş.


acık konusayım bu resimdeki adamı guild warda job warda pvp de level kasarken

20 lv fark olsa aramızda yerden kaldırırsam sülalemi diyorum

bu kadar serefsiz bi adam olamaz

janisary ile konustum adam guildde afk numarası yapıyormus bana yazdıkları ortada

ay yıldız guild i guild war istiyoruz haberiniz olsun !!!
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Kayıt
6 Mart 2007
Mesajlar
3.471
Beğeniler
0
Şehir
Çanakkale
çak kafasına bow u yatsın ne uğraşıyon :lol: benide biri herculeste böyle deli etmişti hiç acımadım yatırdım sonrada gittim yeti kestim bişey değişmedi ama rahatladım :lol: gerçi boş serverda yapılır bu dediğim ancak ben yaptığımda yetilerde kasmaya başlamış adam cok azdı daha :lol:
 
Kayıt
17 Mart 2007
Mesajlar
300
Beğeniler
0
Şehir
Herculesde olimpos
abi yok böle cidden angut ya

cok pis kafam atmıs durumda

pk olmak sorun değil adam bilsemki gelemicek oraya bi daha alırım asaya 1 arrow luk işi var

ama diyorum bu adam karsıma cıkarsa cok kötü şeyler yapıcam

su anda ay yıldız guild i ile guild war istiyoruz gelebilen varsa gelsinler kapısalım

BrotherS


:lolmuch: :lolmuch:
 
Kayıt
6 Mart 2007
Mesajlar
3.471
Beğeniler
0
Şehir
Çanakkale
guild war istemen hata ama bir kişi yüzünden bütün guild suçlanmaz ki kimse şikayetçi değil ay_yıldız guildinden herkesin sevdiği bir guild,global yazarsın şu şu adamı her job yaptığında görüpte bana haber verene 500k verecem dersin her action a çıktığında kesersin bukadar basit Wink
 
Kayıt
17 Mart 2007
Mesajlar
300
Beğeniler
0
Şehir
Herculesde olimpos
o kadar basit değil
1m de veririm ama artık nickler farklı Sad


tek şey diyorum o bilmem ne evladına eğer ki ben onu yakalarsam o gün bi daha job war a filan cıkmayı bırak oyuna bile giremicek

kapıdan cıktıgı gibi aynen yerde olacak
ama yeterki bulayım sülalesini aynı mezara gömecem onun

burdan hiç bi halt yapamayan guild yetkililerinede teşekkürler
 
Kayıt
16 Mayıs 2007
Mesajlar
27
Beğeniler
0
kardes buyur ben AY_YILDIZ guildinden yetkiliyim.. sorunu bana kısaca sölermisin? kim oldumuda merak edersen tr_xsanadu_2
 
Kayıt
17 Mart 2007
Mesajlar
300
Beğeniler
0
Şehir
Herculesde olimpos
üstteki resimde görülen vatandas

nick yaklasık ; hardcoremag3

ishadelerde kasarken gelip kastıgım yere bi güzel yerleşip attack vermeye başladıgım her moba ks yaptı

ks yapma die baştan uyardım

adam başka yere git filan dedi ben geldim buraya sabahtan beri kasıyorum diyince o zaman gitme dedi ve ks e devam etti

janisary nin nickine ulastım burdan
ve durumu anlattım guildden uyardıgını ama cevap gelmediğini afk olabileceğini söledi ( resimden anlasıldıgı gibi adam afk değil) ve ks e devam etti ve su anda bıkkınlık noktasındayım
 
Kayıt
6 Mart 2007
Mesajlar
3.471
Beğeniler
0
Şehir
Çanakkale
adamın grant name den belli zaten çakal olduğu,yaw böyleleri için neden canını sıkıyosun ki?geç başka yere zaten adam euro bisüre sonra tıkanır lvl atlayamaz kart atarsın artık ilerki moblardan Wink
 
Kayıt
16 Mayıs 2007
Mesajlar
27
Beğeniler
0
kardes senn gibi bende str bowmanım ve banada çok ks yapılıyor ki sizin guilden dahi yapan oldu amma ben bunu tutup buralara taşımadım hhic bir zaman...
2. si war yapalım falan diye bos bos konusup canımı sıkmaa.. senn guildden, benm kendi guldimdekii kardeşlerim gibi muhabbet ettiğim kaç tane arkadasım war.. hiç bir olaydan haberin yok kendi menfaatin icin bana war teklif ediyorsun.. guildindeki yabancılara mı güveniyordsun? kendi meselerinizi kendi aranızda halledin. senn yüzünden 2 guild birbirine düşman mı olsun.. bu güne kadar ilk ks sana mı yapılıyor senn ve benm gibi her str nin kaderinde war bu...
3. sü ben o arkadası tekrar uyarırım... bir sorun olursada bana oyunda pm at buradan gösteris yapma ok?
o arkadasla derdin warsa da cık onunla pvp yap halledin... kimsenn kafasını ağrıtmayın...
 
Kayıt
17 Mart 2007
Mesajlar
300
Beğeniler
0
Şehir
Herculesde olimpos
merak etme kimseye gösteriş yapmam ben

gerçekleştirrim

bu oyunu o kadar uzun zamandır oynuyorumki sizin gibileri cok gördüm kim kime güveniyor görecez.



WTB LV64 SEAL OF SUN BLADE OR BOW. I CAN PAY VERY WELL!!!
 
Kayıt
16 Mayıs 2007
Mesajlar
27
Beğeniler
0
madem gösteris yapmayacaksın sabahtan beri ne konusup duruyon... kendi aranızda halletseydiniz...
ne yetkili arayıp duruyorsun...
bizde ks yapan olunca ks yapanın guild yetkilisini mi arayalım :lol:
hadi kardes kolay gelsin iyi kasmalar...
 
Kayıt
28 Nisan 2007
Mesajlar
1.676
Beğeniler
0
Şehir
Kalbine hapsolmuş.
murat abi nasılsnız guilde slm hay ellerim krıılsaydı da o charı çaldırmasaydım guildinizden ayrı düştüm ya sınır daha bneim lvla yetişememiş bence sınır 50+ ypaın benden sölemedi ghost_spy çalındından beri doru düzgün tadı tuzu kalmadı oyunun nese size ii kasalar
 
Kayıt
17 Mart 2007
Mesajlar
300
Beğeniler
0
Şehir
Herculesde olimpos
hani belki bu guildde bi allahın kulu vardırda bu adamın büyüğü o uyarırsa adam olur die

he demekki sizin hepinizin kafalar aynı eyw

see u in another life b...
 

muratko193

Öğretiyorum
Kayıt
10 Mayıs 2007
Mesajlar
687
Beğeniler
0
Şehir
Secret ;)
Only4yOu demiş ki:
hani belki bu guildde bi allahın kulu vardırda bu adamın büyüğü o uyarırsa adam olur die

he demekki sizin hepinizin kafalar aynı eyw

see u in another life b...
Konusmalarına Dikkat Et.Bu Oyunda Sadece Sen Mi Ks Yiyon?Bi Ks Yaptı Diye Nerdeyse Dunyanın Sonunu Getireceksin..Daha Fazla Milleti Rahatsız Etme!!
 
Yukarı Alt