1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

GAIA'da bir Fakir :P


  1. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    GAIA'da bir Fakir :P

    bu şahsiyetle aynı yerde kasıyoruz ama gerçekten utanıyorum olacak iş değil adamla aynı anda return çektik cave 3.ncü kaç bilmem kaçıncı odadan alışverişi yaptık dönüşe geçtik herif koşmaya başladı ulen zati 16 oda sadece b2'de koşacaksın bir de jangandan koşmaya başlarsan wayy senin haline at parasımı yok stable'de zaman mı harcamak istemiyor yoksa FAKİR'mi ahahaaa :twisted: :mrgreen: :lol: :D :santa: :P

    [​IMG]
     
  2. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Ahahahahahahaha :D Pol koşarak mı geliyo arkadan vahhhhhhh :P


    P.S : Pol 1 yıllık at paranı ben vericem jinjinde bulusalim kıyamam tosunuma :P ahaha
     
  3. Braunx

    Braunx nowayout

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    967
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Antalya

    belki %100 speed drug almıştır :mrgreen: buda onu daha zengin yapar :mrgreen:
     
  4. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    @Prada,

    hacım sen at parasını hallet bende at yemlerini halledeceğim söz vatan saolasun puahhaha :D


    @Braunx,

    hacım adam fakir yahu ne drug alması leblebi alamaz o baksana şu hale kağnı gibi abi halen inanamıyorum bu adam benimle aynı mekana gelecek koşarak hemde zuhahahaa süre tutacağım lenn harbiden bakalım ne kadar sürede gelecek :D :D :D


    *ben her turda 10 %100 drug alıyorum 8)
     
  5. Windy

    Windy  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe

    yahu hacım görmüyormusunuz? adam grant name e koymuş cevabı :D Acelemiz yok :D :mrgreen:
     
  6. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Paramiz yok yazmayi yediremiyor tabii acelemiz yok yazar :P
     
  7. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    hasss s... harbiden o da var ahahahaa tamam ya fakir değil bu acelesi yokmuş olay şimdi çözüldü EHA (extraloob haber ajansı) Bildirdi :P
     
  8. Windy

    Windy  

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe

    bizden kaçmaz ekibinden wt olay yerini terkediyor 8)
     
  9. Seppuku

    Seppuku rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.785
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Hahaha :D AceLe YoK :D
     
  10. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    :lol:
    Şu fakirliğimin belgesi :

    [​IMG]


    Şu da Fortress War'da sana division , weaken çekip 11-13k arası vurup yatırdığımın belgesi :D

    [​IMG]
     
  11. SnowFlake

    SnowFlake rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    6.891
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Şimdilik lise talebesi :)
    Şehir:
    Tüm niyetlerin, bedenleri varmışçasına görülebildi

    Kim kimi ezdi şimdi :mrgreen: :P
     
  12. Seppuku

    Seppuku rank8

    Kayıt:
    16 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.785
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  13. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.


    tospaya bak olm deli para dökmüşsün chara helal olsun walla oyuncu dedğin böyle olur bir numaralı adamım sagopakajmer iki numaralı adamın pol hacım gelsene bizim guilde makara yaparız hatunda var :P

    bu arada ne tospa adamsın sen yaa ahahah :D 1v1 kaldık parçalıyordum seni yanından sizin ekipten bir adam çgeçiyordu yalvardın gelsin diye elemanda geldi 2v1 oldu olay ikinizide pataklıyordum pata küte sonrasında bi crt attın şansa işte yattım ulen harbi magazin gibisin ahahahhahaa extra yıkıldı buyur ss ulen durun yarım o ss orada bir adam daha vardı dememe fırsat verilmemiş dar ağacına konulmuşum hemen :D

    Ps : gel 50m golduna pvp yapalım bro 8)
     
  14. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    Bu gece saat 22.00'da DW kapısında 8)
     
  15. Prada

    Prada  

    Kayıt:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.342
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Playboy
    Şehir:
    St Etienne

    Oooo Pol orda 1vs1 gibi bi imaj sergilemişsin :P Demek 2vs1 miş ^^


    Bencede bu olay çözüme kavuşmalı.. Hemen kurun ringi videosunu cekelim youtube da sergileyelim..
     
  16. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik

    Ahahahahah siz ciddisiniz.... :D

    Gitti extranın paracıklar.. Geçmiş olsun :popcorn:
     
  17. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.763
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı

    Extranında İnventory'sini görmek istiyoruz :headbang:
     
  18. PolgaraWahrenheit

    PolgaraWahrenheit rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.082
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üni

    Şöyle bir şey var ki arkamdaki nuker nuke atamadan Okan abi toprağına kavuştu :twisted:
    Dimi :D Oyunda birilerine pm atıp gold istemeden inventory ss pls :lol:
     
  19. HeNDiCaP

    HeNDiCaP Bilgiliyim

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.004
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci ^^
    Şehir:
    Anahita River ^^

    HeuHeuheu xD tam exL ailesine yakısacak bi olay aile direği yıkıldı puhaha xD
     
  20. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.451
    Beğenilen Mesajlar:
    361
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.


    lvl 90 xbow crt 15 düştü gittim +3 bastım anında 90m'ye okuttum :mrgreen: :lol:

    Ps : 22de doladım hacım boynuna 2 tur bittin sen bittin %20 damage scroll falan açıyorum ben yok onu neden açtın gibi geyiklere girmeyeceksin umarım peşinen belirteyeyim ne verilmişse satın alır kullanırım 8)