Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Merhaba arkadaşlar Fanta Gençlik Festivali Biletlerini herkez para ile satıyor merak ettim bunlar bu kadar bileti nerden buluyor :D Kapak toplamaya başlasan nereye kadar :D Birisi bana açıklayabilirmi bu konuyu ? :mrgreen: :mrgreen: :cry:
 
Kayıt
16 Mart 2009
Mesajlar
1.198
Beğeniler
5
Şehir
İzmir
geçen yıl bende kapak biriktirerek gitmiştim arkadaşımla. ama o kadar kalabalıktıki.. araban yoksa hiç gitmemeni tavsiye ederim :D
 
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Maddy demiş ki:
bug bulmuşlardır ?
Götürün Bunu Burdan :( :cry: :mrgreen: :mrgreen:
Tubifex demiş ki:
geçen yıl bende kapak biriktirerek gitmiştim arkadaşımla. ama o kadar kalabalıktıki.. araban yoksa hiç gitmemeni tavsiye ederim :D
O Kadar kolayı nasıl içicem :D daral:
 
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Kayıt
19 Ekim 2009
Mesajlar
10.449
Beğeniler
95
Takımı
Galatasaray
Koli koli fanta alıyorlardır hacım toptan fiyatına perakende satış :P
 

Statuss

Bilgiliyim
Kayıt
25 Haziran 2008
Mesajlar
1.174
Beğeniler
0
Şehir
the wrong place
cqloss07 demiş ki:
Merhaba arkadaşlar Fanta Gençlik Festivali Biletlerini herkez para ile satıyor merak ettim bunlar bu kadar bileti nerden buluyor :D Kapak toplamaya başlasan nereye kadar :D Birisi bana açıklayabilirmi bu konuyu ? :mrgreen: :mrgreen: :cry:
kapak biriktirerek aldıklarına inanma sakın kardeşim karaborsacı onlar :) ... bilet satış noktalarına saten fazlasıyla bilet geliyor sınırlı değil yani ve oralarda tanıdıkları olan alıyor satıyor işte :D
 
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Nina Ricci demiş ki:
Koli koli fanta alıyorlardır hacım toptan fiyatına perakende satış :P
Sendemi :( daral: :mrgreen: :mrgreen:

Statuss demiş ki:
kapak biriktirerek aldıklarına inanma sakın kardeşim karaborsacı onlar :) ... bilet satış noktalarına saten fazlasıyla bilet geliyor sınırlı değil yani ve oralarda tanıdıkları olan alıyor satıyor işte :D
Bizde bi eleman ayarlıyalım o zaman :mrgreen: cool2: makara:
 
Kayıt
16 Mart 2009
Mesajlar
1.198
Beğeniler
5
Şehir
İzmir
cqloss07 demiş ki:
Maddy demiş ki:
bug bulmuşlardır ?
Götürün Bunu Burdan :( :cry: :mrgreen: :mrgreen:
Tubifex demiş ki:
geçen yıl bende kapak biriktirerek gitmiştim arkadaşımla. ama o kadar kalabalıktıki.. araban yoksa hiç gitmemeni tavsiye ederim :D
O Kadar kolayı nasıl içicem :D daral:
ewde 1 hafta boyunca sürekli fanta içtik. düşün 1 yıldırda ağzımıza sürmedik fantayı bir daha :D
 
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Kayıt
25 Nisan 2007
Mesajlar
3.432
Beğeniler
0
Şehir
Bursa
Markette çalışan bir arkadaşın oluyor ve kalan biletleri arkadaşından istiyorsun :) sonra karaborsa
 
Kayıt
11 Mayıs 2007
Mesajlar
20.770
Beğeniler
256
Şehir
İstanbul
Takımı
Besiktas
Guzel bir konuya deginmissin bro, ben de gidicem Fanta GF'ne ama nasil bilet edinecegimi bilmiyorum. Gecen sene kuzenim gitti bilet bile sormadan sokmuslar iceriye.Kac tane kapak biriktirmek gerek acep?
 
Kayıt
22 Eylül 2010
Mesajlar
3.852
Beğeniler
33
Şehir
Antalya
Lenneth demiş ki:
Guzel bir konuya deginmissin bro, ben de gidicem Fanta GF'ne ama nasil bilet edinecegimi bilmiyorum. Gecen sene kuzenim gitti bilet bile sormadan sokmuslar iceriye.Kac tane kapak biriktirmek gerek acep?
3Kutu Kola 9 Puan . 1Puanıda bulursun herhalde :D :mrgreen: :mrgreen:
 
Yukarı Alt