1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      rew
      rappelz
      park
      boşalan

Bu Lanet olası hatanın çözümünü söyleyin lütfen


  1. DnA

    DnA rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    232
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  2. qker7

    qker7 rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenici.
    Şehir:
    Esk.
    ekran kartıyla alakalı bişey ama çözümünü bilmiorum Rolling Eyes ama bilen bilio yazarlar şmdi bekle
     
  3. DaWixed

    DaWixed nowayout

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ekran kartıyla alakası yok.
    Update'ler sonucu bazen teleportlarda bazende durup dururken oyundan atıyor.
    Oyundan attığı zmnda bu hata veriyor.
    Senle ya da senin pc'nle alakası yok.
    Herkeste var bu sorun Wink
     
  4. TheMyth_

    TheMyth_ rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    www.silkroadonline.net/dataroom sen yinede burdan bi ekran kartının driverlerini yeniden bir indir... detective
     
  5. HAKAN0

    HAKAN0 rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
  6. DnA

    DnA rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    232
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaptım onnarı acaba pc nin 4 gündür aralıksız açık olmasından olabilir mi Rolling Eyes
     
  7. TheMyth_

    TheMyth_ rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    yok okadar çalışsa bile pc ye bişey olmaz Wink
     
  8. HAKAN0

    HAKAN0 rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    821
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    katılıyorum bişi olmaz 4-5 günden 1 ay bile bişi olmaz hatta kasayı tutup ters çevirirsen sallasan bile çalışırken hiç bişi olmaz (CD sürücüleri boşken tabii)
     
  9. DnA

    DnA rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    232
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ekran kartı cayır cayır...dinlendirsem düzelir mi aceP?
     
  10. HastaInsan

    HastaInsan rank8

    Kayıt:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    elaziglee demişti ;
    ekran kartı driverlarını güncelle
    diye :lol:
     
  11. 3nToX

    3nToX rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen bende yükledim artık atmıyo
    ama arkadaşta yükledi ama onda hala atıyo detective
    genede sen bak snein bilcen iş
     
  12. yahinnn89

    yahinnn89 rank8

    Kayıt:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende de aynı hata var kuramadım. directx prgramını kurdun mu sen eğer kurmadıysa bi dene valal ben kurduğum halde giremedim
     
  13. Tweety

    Tweety olduser

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.727
    Beğenilen Mesajlar:
    26
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Chief Executive Officer
    Şehir:
    İzmir, Bornova
    ekran kartı driveri sorunu :lolmuch:
     
  14. blackshade

    blackshade rank8

    Kayıt:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    61
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    PC HIC MI HIC ALAKASI YOK ARADA HER KEZE OLUR
     
  15. bluerain

    bluerain rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu hatanın sebebi ekran kartının fazla ısınıp asırı kullanılmasından oluyor dinlendirdiğin zaman sorun ortadan kalkıyor.bendede aynı sorun oluyordu..7/24 acıktı ve 2-3 saatte bir aynı hata ile atıyordu...ekran kartım cok ısınıyordu..dinlendirip sogumasını bekliyordum bir sorun olusmuyordu.şimdi yeni bir çözüm buldum 7/24 acık ve kasamın kapagı acık karsısında vantilatör var.sürekli sogutuyor ve bu hatayı,sogutmada basarılı olmaya basladıgım günden bu yana unuttum...


    söylemesi benden,denemesi sizden....