1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

avrupalı çarda 15 saniyede pot alma olayı


  1. Sensei_

    Sensei_ rank8

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    688
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    My Home İn {'_'}
    avrupalıları güçlü yapmışlar ama intler kendi levellerindeki partylere dalınca ölüyorlar bu çok uyuz bi şey :?!!! :?!!!
     
  2. rammstein92

    rammstein92 rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    165
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    KaranLIK odamda Tek basıma...
    bunu engelleyemessinkı normaldir bu senın kararındır ama int ilerkı lvl de bunun üstesinden gelır yasasın int cilik :mrgreen:
     
  3. BøBa

    BøBa rank8

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    örenci
    Şehir:
    Bu bir gizli dildir ki ruha dolmakta Kızıl havalar
    ilk lvllerde strler bile yatıyor way intlerin haline :lolmuch:
     
  4. TheMyth_

    TheMyth_ rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.361
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci Olmaya Çalışıyorum...
    Şehir:
    Konum-Zaman grafiğinde Y sütunundayım
    hep derim yine diyorum china 4 ever Cool
     
  5. RaPLeX

    RaPLeX rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    744
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!
    iyi yapılandırılmış china nukerden iyisi yoktur...
     
  6. charx19

    charx19 rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence awrupa wizardları cin intcilerine göre daha kuwwetli wuruor :mrgreen:
     
  7. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.935
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    ama daha çabukta ölüyor..chines intciler avurupalıları teketekte yatırır ama avrupalını arkasın bir buff cı oldumu işler değişir..
     
  8. whitedewil

    whitedewil rank8

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    115
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ODIN-TG NERDE BEN ORDA ;=)
    BEYLER KENDİNİZE YAZIN BU CHİNESE SEWGİSİNİ HABERİNİZ TOKSA KONUSMAYIN (SÖZ MECLİSTEN DISARI) Bİ KERE EUROPEA CHAR IN WARSA NE OLURSA OLSUN YETERKİ YAN SKİLL İN CLERİC SE ADAMLAR BİR BUFF BASIO KENDİNE 3 YADA 2 SN BİR 3.5K CAN DOLDURUODU PVP DE İZLEDİM ADAMA TAMM (SÜRE TUTTUM) 2:57SN DALDILAR WARİOR DU HEEE ŞİMDİ DİOSUNUZ YATMIŞ İŞTE ODA İİDE BU ADAMA DALAN CHİNESE CHAR LARIN SAYISI EN SON BAKTIĞIMDA 5 Dİ 2 KİŞİDEN BASLADI GLAVİE Dİ CLERİC İN SAĞLAM BUFF LARINI Bİ BASIODU WARRİOR ADAMA (Kİ WARRİOR 74LWL --CHİNESE DALANLARDA 70-72LWL) 2K BİLEMEDİN 3K ZORLLAAAA WURUOLARDI BİDE Bİ DUSUNUN DİORUM Kİ 3 SN DE 3.5K HP DİORUM ADAM DİORUM DAHA 74 DİORUM BU ADAM Bİ 80 LWL OLSUN O ZMN BU CHİNESE İS THE BEST İ GÖRCEZ SİZ SİMDİLİK 1SN BİR POTLARINIZLA ÖVÜNÜN BAKALIM :lolmuch: :lolmuch: SON ÖVÜNEN İİ ÖVÜNÜR (BU SÖZ ALINTIDIR) :lolmuch:
     
  9. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    bende çinli karakterlerden vazgeçemem diyodum ama avrupalı karakterlerin atakları çok kuvvetli. pot kullanma sınırı olmasaydı avrupalı herhangi bir çarı devirmek çok güç olurdu. gerçi iyi oynamasını bilen avrupalı çarlar zaten yatmıyor. benim şu an yüksek lwlli avrupalı çarım yok ama 25 lwl cbow+ bard çarım var. kendi lwlimdeki her çinliyi neredeyse tek vuruşta alıyorum. str olursa belki biraz daha zor ama yinede üstün gelenler avrupalılar. hele avrupalı çarlar arasında en güçsüz gibi gözüken clericler. 80 lwldeki pure offering skili silkroad oyunundaki en fazla damage veren skill... adam canını fullediği zaman bir kere o skili kullanınca etrafndaki 5 kişiyi birden kesin öldürüyo. atağı magical olarak tam olmasada 1130-1350 %965 gibi birşeydi. bu nuke vuruşuna dayanacak kimse yok bence.
     
  10. turkismafia

    turkismafia rank8

    Kayıt:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ***GM***
    Şehir:
    PeRsİa KinG of D3ViL_GiRL
    Bencede Cok Gıcık 15 Sn de Pot Basıo !!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad hmm
     
  11. horoz2

    horoz2 rank8

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    europa 15 saniyede 1 pot ama o potlar arasinda vigor yok yani hp cok azaldini gordunuzde vigor kulanmalisiniz sonra 1da vigor (yani mor potlar 15saniye beklemelisiniz) Confused Confused Confused Confused Confused
     
  12. SleepWalkeR

    SleepWalkeR Tanınıyorum

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Marseille
    vigoru bol buldun galiba ^^ ben kasarken fazla birşey toplamam eu çarlarda ama vigor gördümü bırakmam:D
     
  13. xtralooß

    xtralooß rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    hafif solda

    Malesef oyundaki en güçlü skill STEALTH özelliğinde dagger karakterin PRICK skilli ile CRT vuşudur. Normal DAGGER larda crt max 25 tir. bana max 23 crt düştü %90da. yani 4wuruşundan biri crt olan bir vuruş gücüne sahip olabiliceğini unutmayın.. Dagger desparete skili ile + PHY atak ve o sahip olduğunuz atağın 1.75 katına ulaştığını wuruşlarınızda unutmayın. 68+5 daggerla farmı eksik 76 galvie chara 22k crt wurabildim. 80 lvl max skiller +5 dagger ile wurmuş olsaydım 30+k olucaktı. PURE OFFERING skili ile bu dmga ulaşılamıyor. max 25k dır. +7 silahla 30a dayanır. MANGYANG larda MAX dmg wuruşu denemeleri bu yüzden dagger ile yapılmaktadır.

    15 Sn pot konusunda da EU karakterler party ile oynanaması için dizayn edilmiş ve hepsinin bir yönü eksik bırakılmıştır. partynizde bir warrior/wizard bir bard bir cleric olursa mana we hp sorununz kalmaz. ama biraz uzun sürer kasmak. Bard ile MP , Cleric ile HP sorunu ortadan kalkar. ve bir çözüm olarak GRAIN leri npc ye satmamanızı bol bol onları kullanmanızı tavsiye ederim. COOLDOWNU 4 sn dir.
     
  14. Gameworld

    Gameworld Bilgiliyim

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.598
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye'nin Doğusunda
    yani zaten poda saniye koymasalar heralde oyunun en güçlü çarları europeler olur ve oyuna wizardlar hakim olur :D:D
     
  15. Rhea

    Rhea rank8

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.453
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Bursa | Türkiye
    bakın 15 sn pot basma var ama bu china ve avrupa arasındaki güçleri dengelemede kullanılıyor china az vurur az damage yer avrupa çok vurur çok yer bu warriorda bile böyledir eğer 1 saniye olaydı oyunda çin kalmazdı
     
  16. buffferbaba

    buffferbaba rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bazen vigor bile yetmiyo str blade' den sonra xbow kullanan biri olarak yaşasın chin charlar :)
     
  17. AngeLicMoon

    AngeLicMoon rank8

    Kayıt:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    'suz
    arkadasım 3.5k yalan söylüyorsun heal orbit in 1. lvli zaten 1.5k hp basıyo ne diyosun sen.Kaldı ki 4 lvli 3.5k basmıyo ki 2699 basıyor galiba uyuma uyuma !
     
  18. serguzest145

    serguzest145 rank8

    Kayıt:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    16
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    grain potlar 5 sn de bir basılabilir onlardan da toplamak lazım
     
  19. brs2488

    brs2488 rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sırf bu yüzden wizardimi birakip nuker kastim
     
  20. esatceza

    esatceza rank8

    Kayıt:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    1