1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

Adidas HK.


  1. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Merhaba arkadaşlar FLO`dan Adidas Ayakkabı aldım fakat Madein in China Yazıyor ve içime bi şüphe düştü . Adidas Bir çok ülkede orjinal olarak üretiliyormu ? :think:
     
  2. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.448
    Beğenilen Mesajlar:
    41
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    adidas'ın kendi mağazasından 159 liraya aldığım ayakkabıya baktım şimdi 'made in indonesia' yazıyor.zaten sınıf farkı oluyor ayakkabı da.yani adidas'ın kendi mağazasından biraz daha para bayılarak aldığım ayakkabıyla, metro'dan aldığım ayakkabı arasında görülür bi kalite farkı var.Flo çakma satmayacağı için için rahat olsun :P
     
  3. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Adidas`ın mağazasında seçenek yokki alayım :/ Flo çakma satmazda China işin içine girince insan bi duruyor :!!&%&!
     
  4. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.448
    Beğenilen Mesajlar:
    41
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    ya zaten o eskiyene kadar sıkılcaksın al gitsin :D
     
  5. Serj

    Serj rank8

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.871
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    10 ay önce Adidas Oracle Logo ayakkabı aldım made in china yazıyordu üstünde. Hala daha taş gibi en ufak bi sorunu yok. Pek takılma yani oralara.
     
  6. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Aldım Zaten :mrgreen:
    SMS`e Bak Bu arada :kalp:

    Anladım Dostum :) Teşekkür Ederim :nod: :kalp:
     
  7. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Genelde made in indonesia yazar ama
     
  8. Temet Nosce

    Temet Nosce rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.295
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Boston/Massachusetts
    Chine yazsın İndonesia yazsın,kumaşı boyası ipliği tamamen Adidas'ın olduğu için sorun yok sadece işcilik orda yapılıyor.
     
  9. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    Aldık artık :D Birşey olursa faturası elimde gider veririm :D 1 Ay`da yenisi gelir :P
     
  10. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.448
    Beğenilen Mesajlar:
    41
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    öyle ama ithal bi araba ile parcalari turkiyede birlestirilmis araba arasinda fark var :/
     
  11. AAnGeLL

    AAnGeLL olduser

    Kayıt:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    735
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Ya beyler bu yanlış bi anlaşılma. Çin malları kötü değildir ama 1,5 milyar insanın baya bi kişinin ihtiyacını karşılaması için devamlı oradada üretmek gerekiyo. Şimdi sizin pazardan aldıklarınızdada yazar Çin malı, Mağazadan aldığınızdada. Bu pazardan alınanlar Sahte çin malıdır. Mantık o yani Hadi Adidasın sahtesi çıkar ya pazarlara 10 liraya buda böyle işte Çin malının bile Sahtesini yaptıkları için kötü gözüküyor bu Çin malları.
    BEnde adidastan ayakkabı aldım Made in Indian yazıyor. Yani para verip gerçek aldığın Çin malına güvenebilirsin.
     
  12. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    dandik malı kakalamışlar olm sana :D

    şaka bi yana çinde iş gücü fazla olduğundan adamlar gidip oraya fabrika açmışlar orda üretiliyor hacı :D
     
  13. Whisk

    Whisk rank8

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Kocaeli
    Taktığın şeye bak. iPhone bile Çin'de üretiliyor. Her Made in China yazan mala kötü demeyelim. Çin'de üretilmesinin sebebi şudur : Çin'de çok fazla insan olduğundan iş imkanı az. Yani çok ucuz paralara çalışıyor insanlar günlük 5-10$ para alıyorlar.