· iBot [ Ücretsiz Beta Clientless Bot ]
iBOT İndir v1.1.41 [ 06.06.2012 ]
çok zor birşey sormadım yahu bi cevap verebilecek hayırsever yokmu ?
çok zor birşey sormadım yahu bi cevap verebilecek hayırsever yokmu ?
gerekli programları kurdum msvcr100.dll falan filan bi kaç tane dll hatası veriyor gerekli dll leri yüklediğimde de görüntü bozuk bellek hatası bu tarz bişeyler diyor nedeni nedir ?
Arkadaşlar ibot çalışır durumdamı , değilse ne zaman gelir bilgisi olan varmı ? veya ibot yerine kullanabileceğimiz başka herhangi bir bot programı varmıdır ?