· iSROBOT Destek Bölümü
İsro dc nin sebebi........
belki sebebi bu olabilir fakat iyice b... cıkardılar botun 30 sn oyunda sonra tekrar gırmeye calısıyo dc yuzunden
belki sebebi bu olabilir fakat iyice b... cıkardılar botun 30 sn oyunda sonra tekrar gırmeye calısıyo dc yuzunden
beyler dc yedikten sonra auto loop nasıl yaptırcaz beklıyo mal mal
sagtıkla yönetici olarak başlat olmazsa sagtıkla uyumluluktan Win Xp SP3 de konuya ilgin için teşekkürler bir deneyim bütün extraloob ailesinin kurban bayrami mübarek olsun....
confıgde loop after teleportu işaretlen
bedne de görmüyor
Bence okıyma yenmez 😱
illahi comelmek gerekmıo
Gerçcek Efsaneler die biflimden alıntı gibi geldi
adam baya açmiş heral oldie
Güzel şaşırdım doğrusu nesi güzel adam vesilalık fotoğraf çektirmek için kafasını kesmiş gibi 😱 adam vesikalık çektiriyor saten 😁