Vinbardia | 100 Cap | CH Only | Job and Coin Based | Silk/H
neden türkçe açmıyosunuz şu konuyu ? herkes inglizce bilmiyor bro 😄
neden türkçe açmıyosunuz şu konuyu ? herkes inglizce bilmiyor bro 😄
cok lag var duzeltmelısın
sox rate x20 olsa güzel olurdu arkaşın dedıgı gıbı gold ratede düşük ama gideri var 😄
kaç gündür bu serveri bekliyorum kardeşim şimdiden başarılar inşallah güzel bir server olucak 2 gun kaldı acılmasını takipteyim 😊
oyunu biraz daha erken acarsanız seviniriz 3-4 arkadas baslamayı dusunuyoruz 😄
sıtesı acılmıor :S
Link olu..
evet banada lazım sjsjnın engls medıasına pk2 editorden eklenmıyor lınk atarsanız teskk...
off bnde bu sitelerden ındırmıo bska bı sıteye lınk ata blrmsnz ?
Beyler Ben PK2 editorden File==Open==MEdiapk2 yı tıklıorm bı 3-4 dk bklıorm ama automatıkmultıple File Update Gelmıyor tıklanmıyor yardım Edersenız sevınırım
yokmu kımsee
ama byler yardım edın yokmu kmsee
uyelık acılmıo :S
bana cozum lazm :S
teklınk olsa gelrdm
byler oyuna ggırerken ıd we pw yazıorum tam gırıcek ole kalıo :S :S
ornijal medipkyi2 yi indirin
aga tam acılcak sunucuya olan baglantınız kesıldı dıo .??
aga botu acamıorum uyeLk ıstıor Sayfa Japonca 🤝 🤝