· TBOT Destek Bölümü
tbot u kurdum fakat yaratığa vurmuyo
valla öle kardeş bn yeni başladım bot kullanmaya ama şimdiden sıkıldım
valla öle kardeş bn yeni başladım bot kullanmaya ama şimdiden sıkıldım
saol deniyicem extrabeer
ya bndede aynı problem var ama bnmki hiç vurmuyo sadece başkalarını düşürdüklerini toplamaya çalışıyo onun dışında herşey mükemmel çalışıyo acaba ayrlarımı yanlış yaptım Question Question Question
Arkadaşlar bn herşeyi yaptım yalnız char ayarladıım yaratığın bulunduğu bölgeye gidip sadece ortada dolaşıyo vurmuyo yaratığa yani bu sonru nsl aşabilirim