ps'ye yeniden başlıyorum begins photoshop'sss..
Mükemmel gözüküyor. Bravo gerçekten 😉
Mükemmel gözüküyor. Bravo gerçekten 😉
Resim güncellendi 😉
viewtopic.php?f=18&t=38642 Buraya bakabilirsin.
@ izmirxx mesajlarında daha dikkatli ol ceza alabilirsin.
Bende 20 lwlde falan çıkmamaya başladı. Hele ki 75 lwl olmuşsun hala nasıl çıkıyor anlamadım (:
Daha açıklayıcı bir anlatım olursa yardımcı olabiliriz.
%100 olacak diye bir kural yok zaten 😜
%100 olacak diye bir kural yok zaten 😜
%100 olacak diye bir kural yok zaten 😜
%100 olacak diye bir kural yok zaten 😜
%100 olacak diye bir kural yok zaten 😜
Mükemmel olmuş Jason, eline sağlık.
Mükemmel olmuş Jason, eline sağlık.
Bende Titus Pullo fun club istiyorum 😎
Bizde bugünleri görecekmiyiz acaba...
%60
7933
asdf
bunu msn e yazmıştım, bakanlardan çok tekpi geldi 😁
Saçma başlık açma lütfen. Kilit. + Sözlü uyarı.