ben kendime özel pserver acmak istiyorum yardım edermsiniz??
Evde olmaz o iş. co-location yapabilirsiniz d.c'de. Onda da çok fazla kişi oynayamazsınız. Normal SRO serverları çok maliyetli. Ciddi bir manada sağlam bir makina + ve en önemlisi internet hızı... Kıs...