asdf
asdf
asdf
Yavaşı falan yok hocam, pert oldu nvidia. 😊
Diğer konuların gibi buda çok mükemmel ulucay. ama baştan sona okudum gerçekten mükemmel tanımlanmış aşk
Daha önce bu konu hakkında açıklama yaptım. Şu anda tam yaz tatilinin doruklarındayız. Lakin bir ila 2 haftaya herkez evine dönecek. O sebebden sitede kimsecikler yok. Bir kaç yönetim üyesi dışında. E...
Çok saçma bir haraket yaptığı...e hocam sende bi cevap ver +/- 😜
Kemalist ve ben çok söyledik bunu. Belliydi...
http://img176.imageshack.us/my.php?image=grnt076am8.jpg Ooo... Yanmışız bronzlaşmışız^^ Gözlük on numara birde küpe olsa 4/4lük 😎 😜 😘
http://img176.imageshack.us/my.php?image=grnt076am8.jpg Ooo... Yanmışız bronzlaşmışız^^ Gözlük on numara birde küpe olsa 4/4lük 😎 😜 😘
http://img176.imageshack.us/my.php?image=grnt076am8.jpg Ooo... Yanmışız bronzlaşmışız^^ Gözlük on numara birde küpe olsa 4/4lük 😎 😜 😘
İşin içine ps girmiş yaw ^^
Bencede fena olmaz. Aslında bir düşüncem daha var buna benzer. "Bilgisayar Üzerine Herşey" gibi...Daha bir çok konu var o.c/format atma/Bilgisayarda ki ince ayrıntılar, püf noktalar vs.. pay...
Tamamdır ben bir tanesini seçeyim hazırlayayım. Sonra sizlere sunar onayı aldıkdan sonra süreriz yayına.
2'side değil. Önümüzde ki ilk salı 😜 😘
Ne yazık ki yapıcak birşey yok. Üstelik 2 bilgiyide unutman işi içinden çıkılayamacak bir hale sokuyor.
+ Başlığını düzeltir misin,bağırmana gerek yok. Lord okan ağanın dediğin duydun sanırım. Salı günü öncelikle benimle iletişime geç. Okan ağamızı yormayalım 😘
Şimdi sen diyosun süslü püslü yarışma sabit başlıkları açalım? Globali at hediyeni al gibi... Şartlar kurallar vs..vs.. ^^
oy oy oy hiç bir mod görmedi mi bunu.Program Yalan tek kelimeyle. kilit
Burada mevcut; viewtopic.php?f=245&t=53536
Bende gözükmüyordu. Resim görüntülenemiyor gibi birşey yazıyordu 😉
http://www.imageshack.us 😉