Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
hoşgeldim by by 😜 yatıyorum hacım^^
hoşgeldim by by 😜 yatıyorum hacım^^
Herkeze iyi geceler... yoruldum bugün^^
Bu arkadaşın hiç nick falan değişmedi di mi? 🤔 Zombie-tr -> RedeFine
Biraz profiline falan baktım GS Fun Club Başkanı sakıncası var mı no
🙏 Şu keratayı çok sevdim. 😜
Olumsuz
ihihii yeni simileylerimiz hayırlı olsun. Teşekkürler admins 🙏 başka smileyler gelcek mi acaba 🤔 Neyse keyfimize bakalım 😗 😁
ekran kartın dandik türkçesi 😁
Senin topici düzenlesin dedim zaten. Diğerini kilitlesin... yanlış anlama söz konusu, itiraz ediyorum hacım 😜 neyse extra'nın dediği daha mantıklı Batti açsın güzel bi topic 0'dan 😘
Senin topici düzenlesin dedim zaten. Diğerini kilitlesin... yanlış anlama söz konusu, itiraz ediyorum hacım 😜 neyse extra'nın dediği daha mantıklı Batti açsın güzel bi topic 0'dan 😘
asdf
Jesus'un açtığını düzenle sabit yap diğerinene kilit çak. Buradan devam gibi -> ... bir süre sonra kilitliyide çöp tenekesine atarız 😜
Jesus'un açtığını düzenle sabit yap diğerinene kilit çak. Buradan devam gibi -> ... bir süre sonra kilitliyide çöp tenekesine atarız 😜
Hemen ekliyorum 🤤 hacım neredesin sen yaw. Bir gelde şölye ortalık şenlensin.
soruda yanlış cevaplarda 😜 ÖYle hacımda arkadaşın ne anlatmak istediğini anlamışsındır 😜
Merhabalar,
Hayırlı olsun.
İstediğin olmuş adına sevindim,hayırlı olsun Böyle bir konuyu foruma geldiğinden beri bekliyordum açıkçası. istediğin olmuş hayırlı olsun ^_^ topic harika olmuş hülya bayağı uraş vermişsin tek tek te...
asdf
resim düzenlendi!