iSroBot DOWNLOAD GÜNCEL 1.196
kolay gelsin 16 kasım botu ne zaman çıkar acaba?
kolay gelsin 16 kasım botu ne zaman çıkar acaba?
arkadaşlar bot rumato laoderle çalışıyor botu açınca start game deyin sonra sro açlış penceresini kapatın rumatudan çalıştırın bu kadar umarım anlatabilmişimdir:P
eline emeğine sağlık süper bir bot maşallah:)
SilkErSender.exe Dosyasının İsmini Değiştirmeyi Unutmayın , Yoksa BANLANABİLİRSİNİZ ! bu dedğinizi nasıl yapacağız yani ne isim koyabiliriz ilk defa yapacağımda yardımcı olabilirmisin sana zahmet
SilkErSender.exe Dosyasının İsmini Değiştirmeyi Unutmayın , Yoksa BANLANABİLİRSİNİZ ! bu dedğinizi nasıl yapacağız yani ne isim koyabiliriz ilk defa yapacağımda yardımcı olabilirmisin sana zahmet
SilkErSender.exe Dosyasının İsmini Değiştirmeyi Unutmayın , Yoksa BANLANABİLİRSİNİZ ! bu dedğinizi nasıl yapacağız yani ne isim koyabiliriz ilk defa yapacağımda yardımcı olabilirmisin sana zahmet
SilkErSender.exe Dosyasının İsmini Değiştirmeyi Unutmayın , Yoksa BANLANABİLİRSİNİZ ! bu dedğinizi nasıl yapacağız yani ne isim koyabiliriz ilk defa yapacağımda yardımcı olabilirmisin sana zahmet
http://www.joymax.com adresine gir forgot your id or password butonuna bas orada change pasword bölümü var orada id soruyor idini yaz ok tuşuna bas sana gizli sorunun cevabının sorusunu nası anlatım ...
arkadaşlar ben eski bir nuker olarak force nukerin mükemmel olacağını düşünüyorum forceye gelen yeni skille. çünkü mag def., phy def ve parry azaltıyor bunlar charların can damarı ve can damarı kesili...
kesinlikle int tablet str charların phy att. larını etkilemez. sadece mag vuruş yaptıklarını + olarakta mak deflerini arttırır. ayrıca mag balance olayınıda eğer % 100 yapmışsan 1 derece arttırır.
nick: _KrAL_HaKaN_ server: Rome lvl: 1 Build: fire Full str Glavier 😄
bence 30 lvli harcama çünkü 100 lvl gelince 300 de bi değişiklik olmayacak 😄
aslında fena sayılmaz. bence harika bir fikir bile denebilir. o zaman cold 90 peachon 90 ve fire 90 mı yoksa light mı 90 bilemiyorum ama ben olsam böyle bir char açabilirm fire, cold ve peachonu 90 ya...
ben silaha + basmayı deneyeceğim zaman genelde gece 11-12 saatleri arasında ve hotan atçının arkasında bulunan yerleşkelerden birine geçerek otururdum daha sonra hiç zaman kaybetmeden sliaha + basardı...
tamam tşk şifreye http// eklemişim ondan olmuyormuş. paylaşım için saol
tamam tşk şifreye http// eklemişim ondan olmuyormuş. paylaşım için saol
tamam tşk şifreye http// eklemişim ondan olmuyormuş. paylaşım için saol
tamam tşk şifreye http// eklemişim ondan olmuyormuş. paylaşım için saol
tamam tşk şifreye http// eklemişim ondan olmuyormuş. paylaşım için saol
yanlış parola hatası verdi yardımcı olurmusun