Ücretsiz Turbo Bot 4 Günlük Bitti!
bılen bırı yokmu ya code gelmıyo ıd ow den sonra sap dıye kalıyo
bılen bırı yokmu ya code gelmıyo ıd ow den sonra sap dıye kalıyo
offff bende ıd pw yazoyp code gelmmıyo
banada aynısını verıyo ID nı bota byuk harflere yazcan ozm gırıyo
bende start dıyınce gonderme hatsı verıyo napcam ben ya
client ekrana gelıyo oyuna gırmıyo ne yapmam gerek buna :S:S:S:S:S:S
pekı dıger tbotlar gıbı bunda da baska clınt kulanmıycaz mı
son 23 saat sonra 4 gun boyunca pc kapanmasın Very Happy:D:D:D
bot calısıyoda botla gırdıgım zmn cok lag luyo normal gırınce lag olmuyo neden boyle yapıyodur sızce
eskıden gelen hatalrı elemıyınce skıller gozukuyodu bunda da oyle olmasın
skıller gozukmuyosa nasıl atac yapcak?
bu clıentle bot calısırmı deneyen var mı
YA BEN BU KONULARDA YENİYİM DAHA BİLMİYORUM ONU NASIL İNDİRİCEZ
ya arkadas lar bende kaspersky antı vırus var server a tıklayın hıc susumuyo acmıyo sızce programda vırusmu var ???
ya arkadaslar ben botu ındırdım kurlu ama yanlıslıklla server ı sıldım Sad yenı sını bulamıyom lınkı bılen varsa cwp yazarsa sevınırım !!!!!!!!!!!!!!!!
ya ben bısey sorcam ben pc nın basındayken bot guzelce kasıyo eger yoksam fazla oran kasmadan dc olmus oluyo ama ben varken dc olmıyo bana bı garezımı var bı botun:D
ohhhhh be bot pot cuya gıtıgınde ??????? hatası verıyodu artık vermıyo yasasın cok sgl program ıcın
yapsam ne gzeş olcak yawww -Resim Silinmiş.
ya bı bırı nasıl kullanacagımı anlatırsa cok sevınırım ya bı yapamadım ltf yardım pls
rapidshareden nasıl ındırcem yardım cı olurmusunuz wırar dosyası acıyom ındırıyo ama ıcınde gozukmuyo bırı yardımcı olursa sevınırım
loon lock nasıl kuruluyo anlata bılırmısınız