· Sbot Destek Bölümü
SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]
arkadaşlar denildiği gibi 2 klasöre ayırıorum daha ilkine ID PW yazdıktan sonra dc alıorum giremiorum acill yardımm??
arkadaşlar denildiği gibi 2 klasöre ayırıorum daha ilkine ID PW yazdıktan sonra dc alıorum giremiorum acill yardımm??
yaw cıldırcam bardın skillerini basmıoo. second silah doğru. skiller doğru. ama basmıo bardın skillerini . acil yardımm :S allah allah . 😄 cok deisik bisi oldu. sabahtan beri bu sorunla ugrasıodum. ...
yaw cıldırcam bardın skillerini basmıoo. second silah doğru. skiller doğru. ama basmıo bardın skillerini . acil yardımm :S
Bende serversignature error 2 var çözüm bekliyorum. bendede aynı sorun var acill cozuuummm