· Ayın Üyesi
Ağustos#Ayın Üyesi [Lev Trocki]
BarbaroS ☕
BarbaroS ☕
tşkr eederm
tşkr eederm
benden başka sbotunda problem olan yok mu
benden başka sbotunda problem olan yok mu
İyi günler s botla 1 çardan fazla açamıyorum şifre vs ayzdıktan sonra bot ekranında c10 hatası diyor oyundan dc veriyor neden dir acaba ne yapmam gerek
İyi günler s botla 1 çardan fazla açamıyorum şifre vs ayzdıktan sonra bot ekranında c10 hatası diyor oyundan dc veriyor neden dir acaba ne yapmam gerek