NoWayOut
Nick:HarzemSaH
Nick:HarzemSaH
23 lvl guildde yer varsa gelebilirmiym kasıyorum su anda
sanırım yarın akşama dogru açılıcakmış :S off ne güzel şimdi 90 lık charımla oynuordum
:D:D denicem
pff hala kapalı oyun kaçta açılıcak haberi olan var mı?
slm guildinize gelmek isterim eski charım soyuldugu için yenisini açtım umarım lvl sınırınız yoqtur olsa bile çok sürmez pm atarım karşılarşırsak
:S
zati biz ne zmn şöle dogru dürüst sro gibi bi oyun yapabildikki metin2 gibi bişe bile yapsak yine ilerleme var deriz!
bu oyun normalde yabancı ülkelerin ama bunun türk versionu getirildi hatta adıda twelve sky12 onun için cabal danda metin2 dende önce vardı bu oyun bu yüzden karışım faln değiller!
bende 47 de bıraktım kolay kasılıor sıkıyor cok :S 😊