· TBOT Destek Bölümü
<<< ||| 1.28 Client Tbot ||>>>|
büyük ihtimal vista sistemi kullandığımdan kaynaklanıyor..xpye dönüş yapmaya karar verdim :S
büyük ihtimal vista sistemi kullandığımdan kaynaklanıyor..xpye dönüş yapmaya karar verdim :S
clienti değiştirdiğimde windows hata raporu veriyor. Crying or Very sad aynı sorun bendede var arkadaşlar..yardım edecek olan yokmu? normail clientle girebiliyorum oma tbotla giremedim. oyunu yeniden...