TURKIYEM Guildi &GreadTurks Guildi kapışması
ya türkiyem guildi kendini reziletmekten başka hiç bişi yapmıosunuz s,z,n en reziliniz ise nazdrave dir lafım hepinize diil sevdiklerimde var içinizde nazdrave sen git elin gevurunu savunmaya devam et...
ya türkiyem guildi kendini reziletmekten başka hiç bişi yapmıosunuz s,z,n en reziliniz ise nazdrave dir lafım hepinize diil sevdiklerimde var içinizde nazdrave sen git elin gevurunu savunmaya devam et...
şehre geldiğinde pot almıyor npc leri dolaşmıor ne yapmalıyım pleasee
şehre geldiğinde pot almıyor npc leri dolaşmıor ne yapmalıyım pleasee
merhaba tobotta acount değiştirme şöle oluor tbot klasörüne giriosun ordan data klasörünü açıosun ordan acount name yazar onu aç ve ordana ıd yazar onu değiştir artık hangi ıd le değiştireçeksen
merhaba peki bu nodc yi kullandığımızda banned gibi bi sorunumuz varmı
ya beyle rbenim anlamadığım skil point satşı ben bu zaman kadar hiç sp satıldığını duymadım nasıl satlıo sp
ya beyle rbenim anlamadığım skil point satşı ben bu zaman kadar hiç sp satıldığını duymadım nasıl satlıo sp
ya beyle rbenim anlamadığım skil point satşı ben bu zaman kadar hiç sp satıldığını duymadım nasıl satlıo sp
ya beyle rbenim anlamadığım skil point satşı ben bu zaman kadar hiç sp satıldığını duymadım nasıl satlıo sp
ya beyle rbenim anlamadığım skil point satşı ben bu zaman kadar hiç sp satıldığını duymadım nasıl satlıo sp
ya beyle rbenim anlamadığım skil point satşı ben bu zaman kadar hiç sp satıldığını duymadım nasıl satlıo sp