Sbot Acaount almak istiyorum. Yardım Lütfen
satışlarımız var extraloob sizi bilgilendiricektir.
satışlarımız var extraloob sizi bilgilendiricektir.
asdf
Yunus Emre & Frekans Canavar Canavar
yarın gw var ah be şans bizede gül bi sos düşsün 😜
diyorum ya ne yaparsan yap !
'bazı arkadaşlarım neden takas istiyorsun diye kızmasın' Artık sana karışmıyorum istediğini yap 😉
resim gözukmuyor 🙄
str bowdanda olmaz 😜 Hoşgeldin.
Hayırlı satışlar charınızı ve paranızı riske atmayınız extraloob.com aracılık hizmetinden yararlanınız ❤️ 🍺
yok la babamda CHP de ondan şey ettim yoksa bütün babalar kullanmıştır makara: makara: 😁
benimde babam kullanamadı CHP'lilere özel bir uygulama sanırsam 🤝 benim babam kullandı bro 🎅
üyelikler ücretli.
bir topicte de sorun çıkmasın yahu . Silerler hacım silerler 🙄
afferim afferim 😜 🍺
Guathema: Avasin dönmüş derken.. Bro ayıp ama yanlış anlaşılacak kelimelere yer verme 😆 Futbol topicinde ne anlıcaklar yahu,cidden öyle birşey var üzüldüm summer2: :!!&%&!
damlaya damlaya göl olur bro 🍺 Tebrikler ❤️
Şükrü saraçoğlunda atmosfer mi var 😜 ps:Karşılaştırdığın takım beşiktaş 😈 hacım yazdıklarımı iyi kavra oke 😜 Ben iyi kavradım orasını bana bırak 👍 🍺 daral: @Abi Gül gül 😜 summer6:
Şükrü saraçoğlunda atmosfer mi var 😜 ps:Karşılaştırdığın takım beşiktaş 😈 hacım yazdıklarımı iyi kavra oke 😜
soğuduğum nadir insanlardan .
seksi değilde kliplerde çok açık hacı diikatimi çekiyoor makara: 😁