· iSROBOT Destek Bölümü
İsrobottan charım banned yedi !!!!
Arkadaşlar ban yedim bende. Botla kastığım çar ile evente gittim 13. dk küsür oyundan attı ertesi gün ban, 😢 dün yine botla açtım diğer carla gittim oda aynı 13. dk filan oyundan attı ve yine ban. be...