Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
Pol o Amazon nedir ne değildir 😄 NWO ya geçmedin mi hala sen
Fenerbahce , Kim Kardashian
Pol o Amazon nedir ne değildir 😄 NWO ya geçmedin mi hala sen
Gorev baba bu captain rutbesi icin 😄 Orda gorevlerden biri 😜 Bal lazim biraz pol gibi şanslı olursan cabuk bitiyor yoksa işkence ^^
asdf
3 günün sonunda ulaştın yani 95 e hadi bakalım gratzoo .. Ee baba 95 olmuş bu bi kesiver şunuda izleyelim 😜
Hiiç o konulara girmem baba .... koyar geçerim kaçarım 😄 Kalanlar kurtasın devleti, geyik GKFC'de ben yol aldım oraya 😄
Şimdi vodkadan vodkaya fark var Cihanno. Sade vodkadan kastın ne 😜 Al sana tavsiye : smirnoff premium + yeşil elma suyu. Çok kraldir
Peki Çatlı .... 🤔
asdf
Ooo tadalım mı yani. Tavsiye ediyomusun beğenmezsem yüzüne vururum bu sözlerini ona göre 😜
O bardak zaten faso bi kere 😄 vişne suyu mu veriyosun napiyosun ^^
Candir.
Emre ver sen kendi birani koş bi tane kap kendine tekten ^^
Baba ben 5 depoladım . Tadında kalsın herşey 😜
Herkese selamlar barmen buralardami 😄
Geçen hafta Dmodların olaylarından sonra hassas oldum. Ev teli ile bi kaç olayı çözdük. O yuzden önem veriyorum ev teline
Sor tabii emre.
Pfff IE ile Mozilla açsam bendede tek sıra. Ama chrome ile açınca alta atıyor anlamıyomusunuz anlamak mi istemiyosunuz 😄
Ev telini verdiği an atamasını yaparım. Eksik kalmis ev teli
sgkç 😉
La havle Tito sen yapma bari 😄 Chrome ile aç siteyi görürsün nasıl olduğunu 😄