_L_Ü_T_F_E_N_ yardım edin
bende 😄
Fenerbahce , Kim Kardashian
bende 😄
asdf
Aynen tadında bırak. Bundan fazlası çok gereksiz olur.
Aynen tadında bırak. Bundan fazlası çok gereksiz olur.
Aynen tadında bırak. Bundan fazlası çok gereksiz olur.
asdf
Bu maç Barca vs ManU olayından çıktı , Messi vs Ronaldo olayına döndü. Bu iki futbolcunun bugün birbirine üstünlük sağlamak için muhtesem showlar yapacağı bir gerçek. Kalbim Barcadan , Aklım ManU dan ...
Hmm 81'ede dokunduk. Br yi gecmeme 4 gün kaldi 😜
Fazla yok fakat bu saaten sonra neden olmasın. Şu sözünü sevdim ^^ Neyse şu an için görüş bildirmeyeyim borsanın nabzını yoklayalım biraz 😜
google geniş bir yelpaze herkesi haklı çıkarıyor. Arada kalmıyor hiç parayı vuruyor 😜 Çok kurnaz adamlar ^^
ahaha 😄
uuu gelen selamı vermiş kaçmış ^^ Kalanlar 'hi guys' diyelim o zaman 🍺
http://arsiv.sabah.com.tr/2009/02/24/haber,C2A416973122461FB5F7BB0543A0665A.html Koskoca sabah gazeteside böyle bir hataya düşmezdi herhalde 😜
😄 Baba alemsin. Bende diyorum neden ret ret diye inadına takılıyor 😜
Oooo delikanlı uçmuş ya 😜 Teşekkürler bilgilendirme için ^^
Yok baba bu taklalarin uzerindeki slottaki küçük taklacıklar combo olayi ^^ Debuff veriyor.
Full int de onlarin yeri yok zaten. Neden actinki taklalar isini gorur. Sen debuff bulastirip nuke cekesiye kadar 55 kere yatarsin ^^
son gelişmelerden haberim yok anca adim attim tekkeye 😜
Debuff bulaştırmak için kullanılır bu.Zaten bicheonda hiç bir skill çok yüksek dmg lere çıkmaz. Kullanmıyorsan kapayabilirsin ama kullanmamak pekte sağlıklı değil. Ben şahsen taklanın ardından hemen b...
Bi dk bu eleman sabah şekeri ya. Her sabah girer butun topiclere hayırlı satışlar yazar çıkar. 10 gunde 500 postu böyle kastı yani. Bunu yapacağımıza turkkills mi ne var paso guncel haber yayınlıyor. ...