Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
Hi guys
Fenerbahce , Kim Kardashian
Hi guys
oww 13 yaşında daha. farketmedim onu
tito bu cocuk hep özverili görünüyordu ^^ sbotu bile bu çocuk getirdi exl ye. bir mevzuları vardı geçen seneden jw ile sanırım. Son durum ne bilmiyorum
olumlu
Bebeto ^^ Fena işler yapmıyor aslında. Ee olayların üzerindende bunca zaman geçmiş. Dmod düşünülebilir belki. Yinede piyasanın nabzını bir yoklayalım bakalım neler diyecekler !
ok ok
Herif kendini Messi sanıyodur şu an 😜
Karaktersiz topçular. türk futbolunu bu yüzden sevmiyorum. Futbolcunun hangi takımı tuttuğunun ne önemi var bedava oynuyorlar sanki.
Olayı anlamadım ben ya 😄
asdf
Çocuk acı çekiyor biz ölmüşün arkasından makara yapıyoruz 😈 Hadi hadi taziye topici kalabalık bırakılmaz kuş öldü başımız sağolsun der kaçarım bu topicten 😜
asdf 😜
asdf
Başlığı gördüm psikolojim bozuldu 😄
48 ide kaçırdın 😜 Seni 50 ile başbaşa bırakıyorum 😈
Şimdi Birbirimize gircez rekabet kızışacak çocuk 5 TL ye sbot sahibi olacak 😈 P.S : Daha yeni kapadılar yaz sonuna kadar zor açılır.
Altın değerinde bişey istiyosun. 10 TL ye bekleme 😎
asdf
benimki daha ucuza geliyor 😄 bilinçli tüketici 😜
Piyasayı düşürüyorum diye laf ederler. Extraloob da 100 TL. Ucuz bile veriyorum 😈