Bildirim [İstek-Şikayet-Öneri]
Dursun ara ara sakinleşir o bölüm. arada bikaç gönüllü çıkar hareketlendirir sonra yeniden rolantiye geçer yeniden hareketlenir.
Fenerbahce , Kim Kardashian
Dursun ara ara sakinleşir o bölüm. arada bikaç gönüllü çıkar hareketlendirir sonra yeniden rolantiye geçer yeniden hareketlenir.
asdf
böyle paslaşmalarınızı sürekli görmek isteriz. forum etiklerinden biride dayanışmadır. Bu jenerasyonun en sevdiğim özelliği bu. Aynen devam 🍺
Baba haftasonu iyi gelecek sana. Bunyeyi dinlendir bomba gibi dönüş yaparsın ^^
Gerçi yaş itibariyle Michael Jackson ile büyümediğiniz kesin. Bizim jenerasyon daha bi iç içeydi. Ben albümlerini alırdım. Hatta Pepsinin yüzüydü Jackson. Generation Next sloganı bu dönemde doğmuştur ...
asdf
Red. aynen öyle ataması yapılsın ^^ Baba çocuğa bi red diyosun bi ataması yapılsın diyosun . Ne yapıyoruz şimdi Red mi Atama mı 😆
Pff arko 😆 Çiftçi nedir ya toprak mı işletiryoruz burda ^^
Konuşmamızın ardından, büyük sözler verdi son bir şans istedi herşeyini düzelteceğine dair. Bende bir abi olarak bunun karşısında kayıtsız kalmak istemiyorum.. Sonuçta ne kadar çizgisinden çıkmış olsa...
Dur ben şununla bir ön konuşma yapayım msnden. Bakalım son durumu nedir psikolojik olarak ^^
Oo çark etmiş demek
viewtopic.php?f=678&t=133671&hilit=
Efsane yalan oldu
Hi guys 🍺 hi all xd brasil maçıne oldu bilen varmı siteye daldım devre arası unuttum ya 😞 1-0 devirmiş seninkiler ^^
avatarında ki abla gibi düşün, uydunet sux 😜 baba o ablanın hareketini biz lisedeyken hatunla konuşan elemanlaraa arkadan yapardık. Utandırmak için şimdi görünce bi an o günlerim depreşti ahaha
Bu eleman Çakıcının oğlu Dündar Kılıçın torunu. Hem babadan hem dededen işlemiş kanına. DNA larında babalık var ^^
puhahaha 😄 baba belki yeniden uyarlamışlardır neyse çekmeye başlayayım göruntu kalburüstü duruyor bakalım çokta çamur değilse takılayım bununla
bölüm açıldıktan sonra eklenecektir yazmış çocuk baba ^^
06112002
Kim yaptı öyle beni Emekle Manager, ellerinden öpeyim o kaliteli insanın ben. Vallahi çok kral olmuş 'da artık onu Web Deployment olarka değiştirseniz fena olmaz ^^ Adam admin oldu hala emekli gözükü...