MSN Oyunları Sonuçlarımız V2
İçinizden bir macro çıktı oyunun üstadı. Çok yoruldum ama baya satraca çevirdik olayı sonucta galip gelmeyi bildi tebrikler ^^
Fenerbahce , Kim Kardashian
İçinizden bir macro çıktı oyunun üstadı. Çok yoruldum ama baya satraca çevirdik olayı sonucta galip gelmeyi bildi tebrikler ^^
sonuc 3-0 😜
yok mu şu oyunu bilen biri 😜 - Resim Silinmiş.
fb'ye bu basit tasarımlı ifadeler hiç yakışmıyor. Şimdi bunu yazıyordum ki benden önce davranmışsın hacım. aklın yolu 1 😎
Respect kaçtı ya ben böyle bişey görmedim 19-6 da arazi ahahahhahaha - Resim Silinmiş.
Sf de öyle 😜 - Resim Silinmiş.
Furkan çok hafif kaldı.. - Resim Silinmiş.
Mayın tarlasında en kralınıza 5 bayrak avans veririm 😎
Banlı değilmiydi bu çocuk
Dar alanda kısa paslaşmalar 😆 RED 😜
asdf
Kodlarda hata yapıyosundur
Koptuğum olan başlığı Extraloob ILLEGAL activity şeklinde duyurmuşlar. Kendilerinin legal neyi var ki 😆
asdf
Uzun zamandır böyle keyiflenmemiştim.. Rev6 gibi SRO sektörünün global anlamda en büyük mekanlarının bizi böyle manşetlere taşımasını görmek bizim büyüklüğümüzün global anlamda kabul gördüğünün en büy...
Güzel oyundu ama içeride abartısız 5-6 kere düşeş attı. Şans meleklerini yanına almış 😎
Charı yeni aldin galiba 😆 Heves yapmışsın uniq bırakmamışsın
Hi guys Tekkede kim kalmış bi el kaldırsın bakayım 😎
Kaymakam 10 numero adamım ya 😆
Kaymakam 10 numero adamım ya 😆