LEGEND IV PLUS +ROC TÜRKÇE AÇIKLAMASI ve DOWNLOAD
Fre3sTyLe 6.cı part son part olduğu için düşük olması çok normal. Zaten 5 partta 1gb hüpletiyorsun son partta kalan küsüratı çekiyorsun.
Fenerbahce , Kim Kardashian
Fre3sTyLe 6.cı part son part olduğu için düşük olması çok normal. Zaten 5 partta 1gb hüpletiyorsun son partta kalan küsüratı çekiyorsun.
Zaten isimleride sansürledik mecbur s r o ç ü k gibi yazıyolar. Zeki adamsın vessellam 😆 😘
Pm silinmiyormuş bunuda teyid etmiş olduk. Geriye ne kalıyo şifreyi değiştirip girip bizim silmemiz mi?
asdf
mk 20 post olmadanda pm atılmıyor oturdum post kasıyorum :lol
silinse postlari gitmiyor o da gitmez herhalde bu en son FEDERAL06 mıydı neydi batu silmiş onun üyeliği çocuğun postlar duruyorduda ismi gri olmuştu yada ben öyle hatırlıyorum . deneyelim bakalım onu ...
Doğru söylüyorsa helal olsun adama.
Kazım ses ver 😜
Gratz guys 😎 😘
Hepsi uzaylı bunların 😜
*silkroad* u bi şekilde linke monte edelim diyosun yani hmm
Yeni server ; Yeni aşklar , yeni heyecanlar , yeni atraksiyonlar demektir 😎 Bu yüzden sıkı bir bekleyiş içindeyiz
asdf
Wuwww ekip fırtına gibi 😘
asdf
Dün gece extranın o halini gördükten sonra Alexin değerini daha iyi anladım 😆 😁
asdf
feci uygunmuş komisyonla bize de al getirme problemi olmazsa 😁 Fiyatlar cidden inanılmaz burada ; Iphone 3GS 199$ a alıyorum aylık 70$lık paketle kontrat yaparak ; bu paketede sınırsız internet eriş...
Tekkenin müdavimleri yerini almış hemen 😆
gayet güzel 😘