Old School Başvuruları!
Welcome to old school 😉
Fenerbahce , Kim Kardashian
Welcome to old school 😉
Saçmalık bu. Takımların stratejilerinin içinde az benzinle başlayıp farkı çakıp öyle pite girme gibi durumları vardı. resmen strateji savaşıydı bunu öldürdüler. Zaten F1'ın populeritesini yitirmesinde...
Forza 😉
Gece arayıp sesini duymak lazım aslında maymun ediyor mu etmiyor mu falan 😈 😁 Hamza sambuca zevkini yalnız yaşamam merak etme yanımda en taşından bir gf olur. E o durumdada tellerim kapalı olur 😜 ...
Lugona geldi bilica kulübeye çekildi. Ne var şu önderde anlamıyorum. Lugano-Bilica ikilisi daha iyi iş yapardı bence. Bilica cezalı.
bari belirtelim anlaşmalı olduğumuz site ile ortak çalışmamız diyip adamların reytingine ortak falan mı olalım acep lol
Parasıyla o ya bunu bonus mu verelim diyosun 😆 Extra ne diyecek bakalım
Mk rar şifreleri var naısl koyucaz heriflerin reklamını mı yapalım 😆 Bu işi hayrına yapan yok ya 😜
Delgado adam mı ya 😜 Alex ile Lincoln çok iyi diyen adam 😄
Hatta legend 5 in domainini şimdiden alıp arkaya atmak fena olmaz
Brezilya milli takımın orta sahası bedavaya satılacak ? buna kim inanır 😄 Brezilyanın orta sahası 60 milyonluk kaka 😜
Burdan çıkan sonuç. Aile baskısı ile din olmaz 😉 Bir şekilde bi yerlerden patlak verir
Oha herifler sırf bunun için domain açmışlar helal valla
Eldeki malzeme ile beklentiler çok büyük. Ben kaçtım bu topicten 😜
Ne bekliyosun hacım git google a sat gibi öneriler mi 😄 milyon tane Sro SS hatıradan başka ne olur ki 😆
Nesi zor bi test onu anlamadım. Çıkar bak kuku varsa hatundur sap varsa erkektir yani 😆 Ikiside varsa yapacak bişey yok 😜
Slayt yap 😜 hatta direk video yap araya bol bol yazı döşe arka fona cool bi parça ^^
O benide ekledi artist artist konuştu bastım engeliaz önce. Yönetimi komple aşşağıladı kendini pohpohladı bol bol. Extranın nin halini hiç beğenmiyormuş falan sikko ya Bariz daha önce dmod olup kovula...
Yorumları okudum tek tek. Herkeste heyecan , arzu hırs beni memnun etti.. Yeni serverdan beklentilerimiz bu ekiple son zerresine kadar yerine gelecek gibi 😘
Baba asıl olay botun gelişini tahmin edip ona göre kurgulamak. Yani scriptimizi neye göre ayarlarız ki. o lvl de cılgınlar gibi lvl atlarız. Botu hangi lvl e göre ayarlayabiliriz kafama o takıldı 😆