Başvurusu onaylanmış D.Mod olacak kişiler.
Dur baba biriksin hepsini çıkarırız aradan var biraz başvurular
Fenerbahce , Kim Kardashian
Dur baba biriksin hepsini çıkarırız aradan var biraz başvurular
viewtopic.php?f=77&t=144425&st=0&sk=t&sd=a&start=24 This one
Sende komşu kuzen ne varsa alıştırmışsın siteye 😜 Kadrolaştırıyosun ^^ Kimlik bilgilerini halletsin yapalım atamasını.
Iyi post kasıyor lol Olumlu
Gerek yok istemeye. Daha onceden doğruluğu teyid edildi
olumsuz
olumlu
Bu defa olumlu. 5 kere reddettim kafadan yeter lol
olumsuz
olumlu
Hüplettim hemen 1 tane 😜
Artistlik yapmıştı up down olaylarında. Neyseki özür diledi hatasını bir şekilde telafi etti.. 1 şans daha verelim bakalım. Ataması yapılsın lütfen 😘
olumsuz
Dün yetkileri sınadan bi baktım ne var ne yok diye . Kısıtlama koymuslar banı falan yok ama her bölümde edit yetkisi var . Panellerde kapalıydı galiba öyle hatırlıyorum
Iyide zaten Elano satılacaktı ManC nin yaptığı ofansif transferlerden sonra. Adamlarda yıllık ücret ödememek için elindne çıkarma yoluna girmişler. Santosla anlaşırlarken Gs devreye girince ManC de ke...
Bu izinler sekmesinde global moderatorler kısmı var. Ordaki listeye eklemiş biri bu çocuğu . yanlış yazmışım yetkililer değil moderatörler olacak
wuw hizmet güzel 😆
asdf
Baba kasımdan nisana kadar gözü gibi bakacak biri lazım silkini ben alırım 5 aylık ama döndüğümde adam gibi charımı isterim . O yuzden bana böyle güvenilir cengaver adam lazım 😜
Bende emanetçi ariyorum aslında ulaş bakayım bana ortaklık değilde farklı bişey var aklımda 😎