Twi'den mesaj var
Tam zamanında kaçmışım ya istanbuldan sele kapılacaktık yoksa 😜
Fenerbahce , Kim Kardashian
Tam zamanında kaçmışım ya istanbuldan sele kapılacaktık yoksa 😜
Yaratıcılıklar muhtesem ^^
Red gönderilmiştir. Senin avatara ne olmuş ^^
olumsuz
Dikkat edin ^^
Bro çok gozunu korkutmayayımda pek para etmez. ISen sakla ileride farmcılar çıkar ortaya o zaman ellerinde yansın karizma dursun diye verirler 1m o da max yani
😆 biri sol kanat hatta milli takımda sol back 😜 Diğeri forvet arkası . Dunga defansı cıkarıp hucumu güclendirmiş 😜 Kıyaslamayın su adamları birbiriyle 💃 Brezilya milli takımı gibi dunyanın en klas...
Wuwww 💃 Bromance you know what i mean 😜
Hola guys 😎
Sallasan çarpacak kadar var 😜 Guzel bi Ss ama ^^
Hmm mburaya SS koymak şart olmuş demek ki ^^ Neyse birazdan 75 olurum o vakit koyarım SS 😜
Tebrikler FaNToM hayirli seyler indirmen dileğiyle 😜 Kemalist hacım harika yarışma olmuş erken bulunmasa iyiymiş bi dahaki sefere dahada zorlaştıralım 💃 😆
😆 kas yapar insan
Cok iyi haber bu
Bu cocuk ya arsiz yada laftan anlamiyor adama yapma dedikce inadina hala fii tarihindeki konuyu hortlatiyor adama acik acik soyledim uslanmiyor hala.. Ben kactim topicten yakicam yoksa cocugu 💃
adsf
asdf
50 TL uyeligin yoksa sana hazir bot almaya imkan sunan uyelik fiyati. Eger alima acik uyeligin varsa o vakit 16 TL oduyorsun islemin gerceklesiyor.
50 TL uyeligin yoksa sana hazir bot almaya imkan sunan uyelik fiyati. Eger alima acik uyeligin varsa o vakit 16 TL oduyorsun islemin gerceklesiyor.
50 TL uyeligin yoksa sana hazir bot almaya imkan sunan uyelik fiyati. Eger alima acik uyeligin varsa o vakit 16 TL oduyorsun islemin gerceklesiyor.