son harften ingilizce kelime türetmece
dragon
dragon
revo hangi serverdesin yaz 😊
SoyonG 😎
..
evet onu nasıl normal skiller yapcaz ama bu media durcak 😊 ecsro nun normalindeki hangi dosyayı alıp patclicez ? skilller için görünümleri
tmm
eski ip de oynuyorum 😄 ne güzel bomboş 😄 bütün uniqleri kesebileceğim bir ortam 😄 DeJa Vu gibi birşey 😄 eski ip teki adın ne
hangi ipde oynuyosunuz eski ipmi yeni ipmi
ya evet ya çok ???? hatası veriyo bu nedne olabilir.....
virüs taramasını koymamışsın
Abi 8x olduk. Artık mümkün değil ki charı elle kasmak siz hangi botu kullannıyosunuz şu sibiprecincts bu botumu ? Evet sibi bot tmm 😳
Hocam gecmiş olsun sizlere :(( Ps: Bneim icin degişmedi bir şey ben bıtu bile caliştiramadım PC de 😆 Abi 8x olduk. Artık mümkün değil ki charı elle kasmak siz hangi botu kullannıyosunuz şu sibipreci...
e şimdi ben yazdım çarımı sonra submit dedim bişeyler yazdı nolcak şimdi
pomobil= Tohat
ecsro nun aynısı skiller ve diğerleri bide event so-ok karısı var jevel box düşüyo
nasıl alıncagını veriyim bi dk [EXL] viewtopic.php?f=245&t=92469 [/EXL]
evet oynuyok
resim güzel çıhmış 😄 Ben Tohat tüm arkadaşları bekliyoruh 🤤
Ec-15
Ec-14