bota nasıl potion aldırabilirz v.1.1
bende agbot kullanmanı tavsiye ederim
bende agbot kullanmanı tavsiye ederim
clienti Gösterdınmi?? ______________ - Resim Silinmiş.
tamam bide senin bana oluşturduğun scripleri confing/ scrip klasorune attım ordan bottan girdim scripleri kendisi otomatik olarak goruyor demi?
bide bi sorunum daha var botu startlıyorum 5 dk sonra bot duruo yıne starltlıyom hep bölemi dewam etcek 😞 NOT:HALA POT AYARLARIMA CEVAP GELMEDİ :(:(:( - Resim Silinmiş.
banada 400 mp(medium) 400 hp(medium) scrip olarak da small bunwangları hazırlasarsan sevinirim bide kodları nereye eklicemi solersen iyi olur 😄 ___________ - Resim Silinmiş.
teşekkür ederim herşey için __________________ - Resim Silinmiş.
deniyorum bakalım ne olcak
kapattım
teşekkür ederim
BU BOT BÖLE HERKESTE ÖLE
YA BEN GÖREV ALANINI NASIL SEÇECEZ ONU SORUYOM AVRUPA İÇİN
serverden girerken büyük harflerle yaz NOT: İDİNDE İ HARFİ VARSA SERVERDE I YAZ
konuyu açarmısın
crakte client secerken sonradan secemiyormuyuz