SSWC2 ÜYELİK SATIŞLARI AÇILDI [ AÇIK ]
silk almadan üyelik alsak bir tane ? 5 tl'ymiş sanırım ?
silk almadan üyelik alsak bir tane ? 5 tl'ymiş sanırım ?
üyelik istiyorum pm atarsanız sevinirm
daha bırakmadınız mı Oo 94 lvl bow'u bıraktım. 3 hftadr girmiyorm
kapalı galiba ?
kapalı galiba ?
guiild war videosu nerde beyler bilen varmı ? LİNK ?
guiild war videosu nerde beyler bilen varmı ? LİNK ?
5 ay sürer heralde xD
5 ay sürer heralde xD
tam olarak ne yapmalıyız ? ben pcden anlamıyorum .. # /usr/sbin/svcadm disable telnet bu kodu çalıştıra yazıyoruz değilmi mesela.. telnet erişimi nasıl kısıtlanır ? Telnet (23/tcp) servisine Internet ...
Üstüme tanımam kombinem bile var ^^ adaylıgımı koyuyurm ama 500 msj'm yok =(
ve google chrome kullananlar nasıl silcekler
iron başka bi yolu yokmu.. ben multi client yapabliyrm syleyin ne yapabilirz. bu arada joeybane kardşim soyuldu.. cok üzüldüm.. o bile soyulabiliyosa biz bittik..