WoooN 106 Lwl ff Rare +3 glavıe 150tl dustu son hafta
s.a. hacım sitede 150 tl car alacaktım adam msn şifreyi hatırlayamadı alalmdık para duruyo kabul edersen laıyım dharı
s.a. hacım sitede 150 tl car alacaktım adam msn şifreyi hatırlayamadı alalmdık para duruyo kabul edersen laıyım dharı
150 tl sitede hazı kardeş olur dersen hemen charı alalım
150 tl sitede hazı kardeş olur dersen hemen charı alalım
up
s.a. kardeş işe gitmedim seni bekli yom msn gel halledelim şu işi
s.a. pazartesi geliyonmu gelmesenbile bi şekilde alamayızmı charı kardeş
Geldiğin zaman pm at da hemen alalım charı.. wizardı alacak ikna olmadıı...
viewtopic.php?f=133&t=259611&hilit= ilgilenirsen...
+64 lvl Glavier ikisi beraber 45 lira....
tl olarak kaç para
30 tl acilll
Glavier İle Wizarda 250 lira tiko Musluman parası....Ciddiyim.. mailto:[email protected]
hemen alalım çarını msn mailto:[email protected]
başlayacam böyle bota her pacht te 3 gun bekle
msn ekledim kardeş alalım çarını
mailto:[email protected] ekle grslim
şu wizard athenste olsaydı
eyv hayırlı stışlar
wizzard ve glavier hangi serverde?
up