Mbot MultiClient Açmak.
iyi de azra kim 🙄
iyi de azra kim 🙄
dostum eline saglık .. fakat o auto pot bende çalışmıyor char name bolumune 1-(char name) mi yazmalıyım bi start tuşu falan mı var başka? _____________________________________ Pardon program çalışıyor...
arkadaşlar ben bunu kullanıyorum da auto pot önerir misiniz sro db nin yaptıgı çalışmıyor bende loader le açınca sro char name in adını alıyor ve çogu auto pot sro.exe ye pot bastıgından çalışmıyor lü...
bir mod gelse onaylandı dese ne güzel olurdu ... 😞
Nomi sw için silk satışı yazmıyor ? Ne zaman Nomi de silk imiz olucak acaba :S ?
Nomi sw için silk satışı yazmıyor ? Ne zaman Nomi de silk imiz olucak acaba :S ?
Nomi sw için silk satışı yazmıyor ? Ne zaman Nomi de silk imiz olucak acaba :S ?
Nomi sw için silk satışı yazmıyor ? Ne zaman Nomi de silk imiz olucak acaba :S ?
Nomi sw için silk satışı yazmıyor ? Ne zaman Nomi de silk imiz olucak acaba :S ?
Nomi sw için silk satışı yazmıyor ? Ne zaman Nomi de silk imiz olucak acaba :S ?
link ölmüşte arkasından ağlayanı yok yazık :'(