· TBOT Destek Bölümü
Lütfen yardım edin bot 1017 KTZ Disconnet hatası veriyor
1017 yi kullanıyorum ben evdeki pc de yaptım arkadalımda aynı hatayı verdi Very Happy Problemi çözün lütfen
1017 yi kullanıyorum ben evdeki pc de yaptım arkadalımda aynı hatayı verdi Very Happy Problemi çözün lütfen
evet Loopback kurdum acaba tekrar mı kurmalıyım