· TBOT Destek Bölümü
Tbot 1107 Videolu Anlatım 04 Aralık <<<Çalışmıyor>>>
beyler bu bot ben canavara tıklamadan dalmıyoo yardım lutfen Sad
beyler bu bot ben canavara tıklamadan dalmıyoo yardım lutfen Sad
baba oyuna giriyorum ayar tablosu bazen gelmiyor ve ejderha reminin etrafı kare şeklini alıyor ve bende (not32) diye bisey yok calıtırdıgım zaman hemen soru isareti yiyorum yardım lütfen cok acele Neu...
beyler kac gune kadar gelir bu bot bi bilginiz var mı bedavaysa iyi olur yanii Very Happy
yahu ben güzel bir skilde oyuna giriyorum fakat Ejderha resmini etrafı kare şeklini alıyo ver F5 basınca ayarlar gelmiyoo donup kalıyoo yardım lütfenn Sad
soru ısretı cıktıgında guncel surum lerı nası yuklucez