1.165'e Uyumlu Bedava T-Bot | Var Mı ?
boşver tbotu artık tbot patladı agboy kullan sadece script hazırlama olayı karışık bunun dışında tbottan bile iyi (bana göre tabiki yerden item toplama npc ye satma veya bankaya atmada üzerine yok )
boşver tbotu artık tbot patladı agboy kullan sadece script hazırlama olayı karışık bunun dışında tbottan bile iyi (bana göre tabiki yerden item toplama npc ye satma veya bankaya atmada üzerine yok )
aynısı bendede var 😞 ------------------------------------------------------------------ sanırım botta ki yogunluktan dolayı kaynaklanıyordu şu anda düzeldi
arkadaşlar yokmu kimse yaf gelmek isteyen 7/23 oyundayız
arkadaşlar öncelikle merhaba ben uzun zamandır botu kullanıyordum fakat 2 gündür kafayı yedi kasma bölgesine gidiyo 5 dakka sonra lag veya ona benzer bişey oluşuyo yaratıklara skil kullanmadan vuruyo ...
herkesde aynı problem var fakat oyun geldı serverlar acıldı abi eminmisin serverlerin açıldıgına hala start gelmiyo bende şimdi düzeldi çok saolun bana katlandığınız için
benim pc den kaynaklanmaması güzel ama oyuna girememek kötü Mad
evet arkadaşlar sorun çözüldü client calısıyo npc de hata vermio artık scriptimi hazırladım ve sana teşekkür etmeye başlıyom allah sehnden razı olsun allah ne muradın varsa versin allah tutuğunu som e...
yok vlla ben denedim olmadı
yok olmuyo
arkadaşlar nasıl çalıştırıyonuz hayret bende hep ''cannot create file transfer manager maybe pack file corrupped or someone is already accessing it now try a few minuter lather '' die bişey çıkıyo hep
arkadaşım o hatayı verdikten sonra normal botsuz girmeye calış start gelince botla dene
kardeş hurafe deil ben lagdan oynayamıyodum şimdi tık yok
düzeldi
ya o maskeler ne işe yarıyo ? bana scroolla 500mp cıktı sadece
yok valla 70 üssü oluğta parasız bot kullanmak ne akla sıgar ne mantıga ------------------------- arkadaşlar bu arada dikkat edin javel boxları bazen toplamıyo görev iteminde oldugu gibi
e haydan gelen huya gide ban yersen bi bardak soguk su içecen
kardeş dediğim gibi mesela senin gercek ıd ın extraloob dur ama tserveri aç bak oprada girişte EXTRALOOB olarak yazıyo yani normal ıd ni buyuk hafrle yazıyo onu duzel start aktif oluyo
kardeş dediğim gibi mesela senin gercek ıd ın extraloob dur ama tserveri aç bak oprada girişte EXTRALOOB olarak yazıyo yani normal ıd ni buyuk hafrle yazıyo onu duzel start aktif oluyo
arkadaşlar dikkat edin tserveri açınca sizin nickiniz büyük harfe dönüşüyo oradaki nicki gercegi gibi yazın daha sonra karakter secme ekranına gelince f6 ya basın patch yükleyin daha sonra oyunda dire...
ellerinize sağlık kusursuz çalışıyo tıkır tıkır extraokk