EXTRALOOB.COM 2010 YILININ EN'leri AÇIKLANDI!
Bitanesinde bile yokum daral: 😜 Hayırlı olsun en'lere 😘
Bitanesinde bile yokum daral: 😜 Hayırlı olsun en'lere 😘
Bazar sabahı açtım bilgisayarı ufak işleri halledip dedim bakayım neler var ahanda röportaj çıktı karşıma çayımda yanımdaydı yudum yudum çayı içerken tane tane de bunu okudum okurkende büyük keyif al...
Hacım ps de yaptığımız görsellerde, exl logosunu %40 opacity ile resime yerleştiriyoruz. Ve rehberlerimiz sonuna bu görseli koyuyoruz; Onun dışında bi eksiği yok gibi. Okan abi gelsin onay verirse aça...
Ben yatar millet, gn8 👋
Ohoo kaçmakla olmaz ama hep kaç hep kaç nereye kadar 😜 Gittiği yere kadar hacım 😁
Yokmu bana 100 kontör alıcak turkcell Bırak panpa türkcell'i , sana bişeyler ısmarlayayım ? 🍺
Selam asistanım, hoşgeldin. Ne ısmarlayayım sana 🍺 Yeni geldim alemlerden yeterince iyiyim zaten şuan gerek yok birşeye 😜 Ok brom nasıl istersen 😘
perfecto lakin imzaya bir çerceve veya gölgeleme lazım ^^ Mert duydun umarım 😈 Üstad perfecto dediyse, bu imza Lenneth olana kadar burada kalır arkadaşş 😜 😈
Selam asistanım, hoşgeldin. Ne ısmarlayayım sana 🍺
Meto bu gece boş durmuyor 😜 Ps: gayet güzel^^ Baktım sana yapmış, burak'a yapmış. Dedim sekerttirmeden kendini banada bitane 😁
Tabi yaa 😎 Yalnız brom benim bildiğim öğrenci evi, 32 ekran tv olur, siz aşmışsınız makara:
Gelin benimle kapışın ? Hepiniz olun tek olayım da az kd kasayım 😁 💃 Ok bye. 😗
Beyler bana the pursuit of happyness tarzında bir film önerir misin.Umudumu kaybetmemem lazım ashamed0003 Ucuz roman. ☕
Lenneth rezil edeyim mi seni ahahaha 😆 Almış eline Criss beni deli etti 😆 Criss ne la 😆
Hiçkimse olmadı senin gibi, Hiçkimse gelmedi, bilirim gelmeyecek. İsterdim kalmasın kaldığı gibi. Ama, amalar yasak bize; Keşkeler kilitli.
ilk okullu terk daral: Kreş terk daral: Rahim terk. daral: Milyonlarca spermden 1. gelene bak, sperm terk. daral:
Süper. 🙏
Awww.. İşte beklediğim röpörtaj geldi. Başından sonuna kadar soluksuz okudum, gerçekten muhteşem bir iş çıkartmışsınız. Meto tospasını zati tanıyordum, dahada yakından tanımış oldum. Ama unutmayınızki...
Point Blank oynuyorum 4-5 gündür. Gerçekten CA dan daha çok sarıyor.Bugün şans eseri emre ile aynı odadaydık ve gecenin dibine vurduk 😜 SS ler konuşsun 😎 İlk resimde emreyi sekertmiş bulunuyorum 😈...
güzel olmuş . Mert tospası zor yapar size imza . 😆 Ene deyince akan sular durur. 😎 Ene ? Enes = NightStalker.